آشنایی با جزیره کیش - قسمت دوم

آشنایی با جزیره کیش - قسمت دوم

در قسمت دوم مقاله آشنایی با  تور کیش به مقدمه ای در باره جزیره کیش پرداختیم. همچنین از جاذبه های گردشگری  تور کیش مانند پارک دلفین ها ، پارک کروکودیل ها ، پارک درخت سبز کیش و ... گفتیم.

در این قسمت به نحوه ورود به جزیره کیش با تور کیش و بدون  تور کیش  ، سفر های داخلی در کیش و خرید در کیش می پردازیم.

همراه آژانس مسافرتی زیما سفر پارس به  تور مجازی در کیش می رویم.

چگونه می توانید به جزیره کیش وارد شوید، البته بدون تور کیش 

ویزای ورودی برای کیش و  تور کیش لازم نیست. اتباع خارجی نیازی به ویزای ورود در نقاط ورودی و خروجی جزیره کیش ندارند. در فرودگاه بین المللی کیش، افسرهای پلیس عکس و اثر انگشت شما را می گیرند و ویزا را درون گذرنامه شما ثبت می کنند، که به شما اجازه می دهد تا 14 روز در این جزیره اقامت داشته باشید.

مراقب باشید؛ اگر شما غربی هستید، ممکن است از شما در مورد هدف از بازدیدتان سوالاتی پرسیده شود. اطمینان حاصل کنید که تمام مدارک شامل رزرو هتل با شماره تلفن و غیره را به همراه داشته باشید. در هنگام ورود به فرودگاه کیش، همه مسافران زن بلافاصله به یک اتاق راهنمایی می شوند و از آنه خواسته می شود موی سر و کل بخش های بدن خود را بپوشانند. لباس هایی در فرودگاه موجود می باشد که می توانند از آنها استفاده کنند و به هنگام ترک این جزیره آنها را تحویل دهند.

مسافران زن تور کیش می توانند برای یک مدت کوتاه راهنمایی های ویژه دریافت کنند تا با فضای جزیره آشنا شوند. با این حال، کارکنان بسیار مودب هستند، اما فقط برخی از آنها انگلیسی صحبت می کنند.

در حال حاضر تعدادی از خطوط هوایی بین المللی پرواز به فرودگاه بین المللی کیش (یاتا و KIH) ارائه می دهند. Kish Air دارای محبوب ترین پروازهای داخلی و بین المللی به کیش است. Kish Air همچنین پروازهای داخلی را به شهرهای اصلی ایران، از جمله تهران، اصفهان، شیراز و مشهد ارائه می دهد.

فرودگاه کیش؛ 4422100 ، 4422460. دفتر گذرنامه فرودگاه؛ 422.40. این اطلاعات از  تور کیش  مهم هستند . بخاطر بسپارید

اگر قصد رانندگی از تهران به سمت کیش دارید، از بزرگراه ها استفاد کرده و مراقبت باشید. در مسیر برای افراد غریبه توقف نکنید. در صورت امکان در روشنایی روز حرکت کنید و برای صرف وعده های غذایی یا خرید، استراحت گاه های مناسب با رستوران های با کیفیت در جاده تعبیه شده که می توانید از آن نیز استفاده نمایید. 

اگر مورد مشکوکی در راه دیدید با شمار 110 تماس بگیرید. حتی اگر وسیله نقلیه شما خراب شد از همین شماره استفاده نمایید. تلفن اورژانس و خدمات درمانی 115 می باشد.

اتوبوس های ویژه ای نیز از تهران و سایر شهرهای اصلی به جزیره کیش سفر می کنند. این امن ترین راه سفر و تور کیش  در ایران است.

اتوبوس های خصوصی در ایران ارزان تر از دیگر کشورها در خاورمیانه هستند و کیفیت بالایی دارند. قایق هایی نیز وجود دارند که شما را از شهرستانهای بندری مانند بندر عباس و بوشهر و چابهار به کیش منتقل می کنند. از ژوئن 2009 این روش مسافربری به حالت تعلیق درآمده است.

اگر در تهران هستید می توانید از خدمات  تور کیش آژانس مسافرتی و گردشگری زیما سفر پارس استفاده نمایید. کیفیت این آژانس بسیار مناسب بوده و خدمات قابل توجهی ارائه می نماید.

سفرهای داخلی در جزیره کیش

اگر پر انرژی هستید، راه رفتن بهترین گزینه است. با این حال، مانند سایر نقاط ایران، تاکسی های زیادی وجود دارند - اما بدون دستگاه اندازه گیری مسافت و بهتر است قبل از سوار شدن درباره قیمت به توافق برسید و مطمئن شوید راننده تاکسی دقیقا مقصد شما را متوجه شده است. اکثر تاکسی های جزیره تویوتا کمری هستند و دارای سیستم تهویه هوای مناسب می باشند. کرایه ها معمولا بین 2 دلار تا 5 دلار بسته به فاصله متغیر است. (از آنجا که جزیره کوچک است اغلب مجبور به پرداخت مبالغ بالاتر نخواهید بود) بقیه پول دریافتی را به دقت بشمارید چرا که برخی از رانندگان تاکسی در این مورد سوء استفاده هایی انجام می دهند. اگر از تور کیش  استفاده می نمایید از لیدر خود راهنمایی بگیرید.لیدر های زیما سفر بسیار مجرب و به زبان انگلیسی مسلط هستند.

سرویس تاکسی در حریره +98 764 445 1700. خدمات تاکسی پائیز +98 764 445 1670. خدمات تاکسی توسان +98 764 442 2400. خدمات تاکسی دالاهو +98 764 445 1577.

چه اقلامی در تور کیش خریداری کنید

کیش یک منطقه آزاد تجاری است که آن را به محل مناسبی برای خرید و تجارت سودآور تبدیل کرده است. قیمت کالاها در کیش اغلب ارزان تر از سایر مناطق در سرزمین اصلی ایران است. بسیاری از ایرانیان و گردشگران به کیش سفر می کنند و یا از  تور کیش  استفاده می کنند تا کالاهای بدون مالیات خریداری کنند. کالاهایی از قبیل: لباس، محصولات الکترونیکی، لوازم آرایشی و بهداشتی، و غیره.

مراکز خرید بزرگ اغلب در بخش شرقی جزیره واقع شده اند. به دلیل گرمای هوا در طول روز، اکثر مغازه ها از ساعت 13.00 تا 17.30 بسته می باشند و در این ساعات بهتر است از جاذبه های گردشگری در  تور کیش  استفاده کنید. برخی دیگر تا اواخر شب باز هستند. مراکز خرید در کیش متناسب با همه سلیقه ها می باشند.

با این حال، آماده دیدن مارک های تقلبی آمریکایی و اروپایی متعدد مانند گوچی، پرادا، دیزل، گپ، ایکیا و استارباکس باشید. میزان اندکی از فروشگاه ها کالاها دارای برند معتبر هستند.

همواره سعی کنید برای خرید نیز از لیدر  تور کیش خود راهنمایی بگیرید و از خرید بدون راهنمایی بپرهیزید.

آژانس مسافرتی زیما سفر پارس مجری تور کیش  ، تور کیش ارزان و البته باکیفیت و تور کیش لحظه آخری



امتیاز بدهید :

| امتیاز : 0
موضوع : | بازدید : 344
برچسب ها : تور کیش , تور ارزان کیش , تور کیش لحظه آخری,

تاريخ : پنجشنبه 28 تير 1397 | 14:10 | نویسنده : زیما سفر پارس |

تور اروپا

راهنمای سفر به یونان

یونان نه تنها به دلیل چشم اندازهای اقیانوسی، معماری فوق العاده و غذاهای لذیذ، بلکه به دلیل قیمت های باور نکردنی خود پرطرفدار و زیبا است. قیمت ها نصف سایر نقاط اروپا می باشند. به عنوان یکی از محبوب ترین کشورهای قاره اروپا در طول تابستان، مسافران و گردشگران  تور اروپا از سراسر جهان به جزایر معروف آن برای بهره مندی از خورشید و شهرهای تاریخی آن سفر می کنند.

من یونان را دوست دارم چون گرم و ارزان است و دارای غذاهای خوشمزه، جزایر آرامش بخش، و مردم محلی پر جنب و جوش و صمیمی است. این بهترین مقصد درتور اروپابرای تعطیلات تابستانی است. همچنین سعی کنید از جزایر به سمت داخل کشور نیز سفر کنید، زیرا اکثرا خلوت و آرام می باشد!

5 مورد که حتما باید در یونان ببینید و انجام دهید

1. بازدید از آکروپولیس

این معبد با شکوه در آتن واقع شده است و مکان خوبی برای مرور تاریخ آتن است، در حالی که شما می توانید یک منظره گسترده از شهر و ویرانه های اطراف آن را ببینید. در طول تابستان، این مکان مملو از توریست هایی می شود که با تور اروپا  به یونان سفر میکنند.

2. بازدید از کرت تاریخی

جزیره کرت در یونان دارای یک تاریخ طولانی است. این مکان، زمانی خانه تمدن باستانی مینوان (که پیش از تمدن یونان وجود داشت) بوده است. پایتخت Knossos دارای خرابه هایی به جا مانده از آن زمان است. کرت دارای سواحل زیبا، مسیرهای پیاده روی، شهر های عجیب و غریب، غذای خوشمزه و نوشیدنی و مردم محلی دوستانه و صمیمی است.

3. به بالای کوه الیمپوس صعود کنید

کوه المپیوس خانه خدایان باستانی است. از اینجا خدایان می توانند زندگی انسان های مرده را کنترل کنند. صعود به کوه الیمپوس از شهر لیتوچورو آغاز می شود. پیاده روی در این کوه بسیار رازآلود و عرفانی است و شما خواهید دید که چرا یونانی ها فکر می کردند این کوهی است که خدایان از آنجا بر جهان حکومت می کنند.

4.متئورا

متئورا به دلیل دارا بودن صومعه هایی در فراز صخره های سنگی خود معروف است. آنها یک چشم انداز خیره کننده بوده و ارزش دارد که از مسیرهای پیاده روی شیب دار آنها بالا بروید. اگر چه بیش از بیست صومعه بر فراز صخره های سنگهای شیب دار آن وجود داشت، اما امروزه تنها شش مورد از آنها باقی مانده است. آنها برجسته ترین مورد در سفر به یونان بودند.

5.از سواحل آن دیدن کنید

جزایر یونان یکی از بهترین ها در جهان هستند. در مقابل خورشید استراحت کنید، از شن و ماسه سفید ساحل و خانه هایی با سقف آبی لذت ببرید. سانتورینی برای زوجین بسیار معروف است، در حالی که ایوس به خاطر پارتی های خود شناخته شده است.

برخی از جزایر مانند رودز، کوز یا آنهایی که در شرق دور هستند، در حاشیه قرار دارند. در طول تابستان، بسیاری از جزایر به طور کامل پراز مسافران و توریست ها می شوند، پس اگر قصد سفر به یونان را دارید با  تور اروپا زیما سفر پارس این فرصت را از دست ندهید و هر چه سریعتر رزرو کنید.

دیگر مواردی که باید در یونان ببینید و انجام دهید

  • گذشته آن را کاوش کنید
  • اسپارتان ها را به یاد بیاورید
  • در جشنواره های هلنیک شرکت کنید
  • از خورشید در کورفو لذت ببرید
  • از خرابه های دلفی دیدن کنید
  • غار ملیسانی
  • به سانتورینی بروید
  • در دره ساماریا پیاده روی کنید
  • کارناوال پاترا را تجربه کنید
  • از موزه باستان شناسی هراکلیون دیدن کنید
  • در پارتی های جزیره ایوس شرکت کنید
  • از معبد زئوس المپیان دیدن کنید

تور اروپا

هزینه های معمول برای سفر به یونان

اقامت در یونان

با توجه به منطقه ای از یونان که به آن سفر می کنید، هتل ها از 10-35 یورو برای اتاق های خوابگاهی و حدود 25-40 یورو برای اتاق های خصوصی در هر شب قیمت دارند (این هزینه ها در آتن کمتر و در جزایر گران مانند میکونوس بیشتر می باشند). یک اتاق دونفره در یک هتل ارزان می تواند بین 25 تا 45 یورو هزینه داشته باشد (به جز قیمت های بسیار بالاتر - تا 50? بالاتر - در طول فصول شلوغ). امکانات این هتل ها معمولا شامل اینترنت وای فای رایگان، حمام اختصاصی، تهویه مطبوع، تلویزیون، مینی یخچال و گاهی اوقات نیز صبحانه است. در Airbnb، می توانید اتاق های مشترک را با قیمت 10 یورو در بسیاری از شهرها پیدا کنید. همچنین خانه های مستقل (از جمله آپارتمان های استودیویی) را می توانید با قیمت های پایین در حدود 25-50 یورو اجاره کنید.

غذا در یونان

یونان همچنین به خاطر غذاهای لذیذ خود شناخته می شود. سبزیجات تازه (مثل زیتون)، غذاهای دریایی، گوشت کبابی، نان، پنیر فتا، ماست ، همه موارد مربوط به رژیم غذایی مدیترانه ای را می توانید در این کشور بیابید.

رستوران ها حدود 20 یورو برای یک شام خوب، حتی در مناطق گردشگران  تور اروپا  و مسافران هزینه دارند. یک وعده غذایی در یک رستوران بسیار لوکس از 30 یورو شروع می شود. یک ماهی کامل حدود 18 یورو قیمت دارد. در اکثر کافه ها برای یک وعده غذایی حدود 11 یورو باید هزینه کنید. در یونان انتظار می رود که غذاهای ارزان زیادی پیدا کنید.

حمل و نقل در یونان

از آنجا که یونان دارای جزایر زیادی است، شما احتمالا سفرهای زیادی را با کشتی و قایق تجربه خواهید کرد. انتظار میرود به طور میانگین 36 یورو برای هر سفر هزینه کنید، اگر جزایر واقعا به یکدیگر نزدیک باشند، ممکن است با 12 یورو نیز بتوانید سفر کنید.

از آتن، قیمت اکثر بلیط ها به جزایر اطراف حدود 60 یورو می باشد. کشتی های بین جزیره ای یونان می توانند بسیار گران باشند به ویژه اگر بخواهید از چند جزیره به طور همزمان دیدن کنید. با استفاده از کشتی های شبانه می تواند در حدود 50 درصد از قیمت های عادی تخفیف بگیرید و یک شب اقامت رایگان نیز داشته باشید.

قیمت بلیط کشتی های شبانه که سرعت کمتری نیز دارند از 13 یورو شروع می شوند. اتوبوس ها و قطارها نیز حدود 20 یورو قیمت دارند. کمتر از 2 یورو برای بلیط های قطار تنها یک طرفه در آتن که اکثر اتوبوس ها نیز قیمت مشابهی دارند. برای شهرهایی که سیستم حمل و نقل عمومی ندارند، معمولا اسکوتر، موتورسیکلت یا ATV اجاره ای تنها گزینه های موجود می باشند .

فعالیت ها

بازدید از مکان های باستانی در سراسر کشور بین 12 تا 24 یورو هزینه دارند. فعالیت های جزیره (قایقرانی، موج سواری، قایق های موزی) بین 22 تا 45 یورو هزینه دارند. شما می توانید یک ATV را برای یک روز در حدود 20 یورو اجاره کنید و سفرهای غواصی از حدود 55 یورو شروع می شوند.

نکاتی برای صرفه جویی در هزینه سفر به یونان

  1. غذاهای فوق العاده ارزان بخورید -Gyros و دیگر غذاهای خیابانی تنها چند یورو هزینه خواهند داشت و می توانند تنها با کمتر از 10 یورو در روز شما را سیر نگه دارند.
  2. یک موتورسیکلت اجاره کنید -زمانی که شما نمی توانید سوار قطار شوید، یک موتور سیکلت اجاره کنید. این ارزان تر از ماشین بوده و یک راه سرگرم کننده برای دیدن شهرها و روستاهای مختلف است. شما معمولا می توانید با حدود 14 یورو در روز یک موتور اجاره کنید.
  3. از مناطق حاشیه ای دیدن کنید -یونان یک کشور ارزان است و اگر از مناطق حاشیه ای و پیرامونی آن که کمتر توریستی هستند دیدن کنید حتی ارزان تر نیز خواهد بود. در این مناطق معمولا قیمت ها در حدود 30? یا بیشتر کاهش می یابند.
  4. از کشتی های شبانه استفاده کنید -کشتی های بین جزیره ای یونان می توانند بسیار گران قیمت باشند به ویژه اگر بخواهید از چند مورد از آنها همزمان دیدن کنید. با استفاده از کشتی های شبانه می تواند تا 50 درصد از قیمت عادی صرفه جویی کرده و یک شب اقامت رایگان داشته باشید.
  5. در فصول خلوت به این کشور سفر کنید -ماه آگوست گرانترین زمان برای بازدید از یونان است، بنابراین اگر می توانید قبل از ماه جون با یک تور اروپا  مناسب به این کشور سفر کنید که واقعا هزینه های اقامت و پرواز شما به نصف کاهش می یابد.
  6. به اشتراک گذاری وسایل حمل و نقل -اگر در برنامه خود انعطاف پذیر هستید، می توانید با استفاده از BlaBlaCar و سرویس Ridesharing در حین حمل و نقل به شهرهای محلی (یا کشورها) نیز با افراد محلی آشنا شوید. صلاحیت رانندگان تأیید شده و کاملا ایمن هستند.

 در تور اروپا آژانس مسافرتی و گردشگری زیما سفر پارس سفر به یونان را تجربه کنید.  تور اروپا ارزان و  تور اروپا لحظه آخری  زیما سفر پارس فرصتی مناسب برای سفر به یونان می باشد.



امتیاز بدهید :

| امتیاز : 0
موضوع : | بازدید : 306
برچسب ها :

تاريخ : پنجشنبه 28 تير 1397 | 12:58 | نویسنده : زیما سفر پارس |

تور پوکت

آب و هوا و اقلیم پوکت

پوکت در تمام طول سال با درجه حرارت متوسط 22 -34 درجه سانتی گراد، یک منطقه گرم است. اکثر مسافرین  تور پوکت  ماه نوامبر تا فوریه را بهترین زمان برای بازدید از پوکت می دانند، زمانی که روزها بیشتر آفتابی و خشک هستند و اگر قصد دارید زمان زیادی را در ساحل صرف کنید زمانی ایده آل است.

فصل مرطوب از ماه می تا اکتبر می باشد، زمانی که بادهای موسمی جنوب غربی سطح بارش و رطوبت بیشتری را به ارمغان می آورند. در طول فصول خلوت، می توانید پیشنهادات بهتری برای گزینه های اقامت بیابید و جمعیت کمتری را در خیابان ها خواهید دید.

بین ماه های آپریل و می، درجه حرارت در سال به بالاترین مقدار خود می رسد و می تواند به معنی گرمای ناخوشایند باشد. پوکت یک پایگاه عالی برای لذت بردن از بهترین نقاط غواصی و شیرجه در تایلند از جمله Koh Phi Phi و جزایر Surin و Similan است. بهترین زمان برای غواصی زیر آب یا شیرجه از نوامبر تا آپریل است، زمانی که میدان دید در زیر آب مناسب و شرایط آب آرام تر است گردشگران تور پوکت می توانند از جزایر Surin و Similan از اواسط اکتبر تا اواسط ماه می بازدید کنند.

 

وضعیت آب و هوا و اقلیم پوکت

 

حداکثر دما در طول روز

حداقل دما در طول شب

دمای میانگین آب

متوسط بارندگی

متوسط زمان حضور آفتاب

ژانویه

31°C

22°C

28°C

48mm

8h

فوریه

32°C

23°C

28°C

34mm

8h

مارچ

32°C

23°C

30°C

84mm

8h

آپریل

32°C

25°C

30°C

173mm

8h

می

31°C

25°C

30°C

307mm

6h

جون

30°C

25°C

30°C

228mm

5h

جولای

30°C

25°C

28°C

235mm

5h

آگوست

30°C

25°C

29°C

280mm

5h

سپتامبر

29°C

24°C

29°C

413mm

4h

اکتبر

30°C

24°C

29°C

309mm

5h

نوامبر

30°C

23°C

29°C

205mm

5h

دسامبر

30°C

23°C

29°C

52mm

5h

 

 در اینجا راهنمای ماهانه ما در مورد شرایط آب و هوای گرمسیری برای سفر و تور پوکت  از جمله فصول موسمی آن آورده شده است.

 

پوکت در ماه ژانویه

ژانویه یکی از بهترین ماهها برای سفر به پوکت است. روزها با دمای متوسط 27 درجه سانتیگراد گرم بوده و شب ها خنک می باشند و روزانه 8 ساعت می توانید از حضور آفتاب لذت ببرید.

هر چند در هیچ یک از مناطق استوایی نمی توانیم سفر بدون باران را تضمین کرد، اما ماه ژانویه یکی از خشک ترین ماه های پوکت است. این یکی از بهترین زمانها برای بازدید از تایلند به عنوان یک مقصد عالی است، زیرا اکثر مناطق کشور از دمای هوای بسیار بالایی برخوردار بوده و به طور کلی خشک است.

اگر قصد دارید به شیرجه و یا غواصی زیر آب بپردازید، می توانید از درجه حرارت آب دریا در حدود 28 درجه سانتیگراد و یک میدان دید خوب در سواحل نزدیک از جمله Koh Phi Phi و جزایر Surin و Similan لذت ببرید.

 

پوکت در ماه فوریه

در ماه فوریه، هوا در پوکت گرم و خشک با دمای متوسط 23-33 درجه سانتی گراد است. این یک ماه پرطرفدار دیگر برای گردشگران تور پوکت  و لذت بردن از سواحل زیبای آن است.

در طول روز می توانید از 9 ساعت آفتابی در آسمان آبی و بارش های گرمسیری عجیب و غریب لذت ببرید. فوریه یکی دیگر از ماه های ایده آل برای ترکیب تفریحات در تایلند است. شرایط شیرجه و غواصی در زیر آب نیز خوب می باشد، زیرا دریاها آرام و گرم با دمای 29 درجه سانتیگراد هستند.

 

پوکت در ماه مارچ

پوکت در ماه مارچ گرم است که با پایان فصل خشک، با افزایش اندک بارش و رطوبت همراه می شود. دمای متوسط بین 23-34 درجه سانتی گراد بوده و روزها به طور کلی آفتابی با آسمان آبی هستند. درجه حرارت آب دریا برای شیرجه و غواصی در زیرآب با دمایی در حدود 29 درجه سانتیگراد کاملا مناسب است.

 

پوکت در ماه آپریل

در ماه آپریل، پوکت گرم و مرطوب است و احتمال بارش های سنگین نیز وجود دارد. روزها با دمای متوسط 33 درجه سانتیگراد گرم بوده و در طول روز 8 ساعت می توانید از حضور آفتاب لذت ببرید. دمای آب دریا معمولا حدود 29 درجه سانتیگراد است. آپریل آخرین ماه مناسب برای غواصی در زیر آب و شیرجه در جزایر Surin و Similan قبل از اینکه برای تعمیر و نگهداری بسته شوند، می باشد.

سال نو تایلندی، Songkran، یک جشن ملی یک هفته ای است که در ماه آپریل برگزار می شود، که عمدتا با آب بازی های عظیم خود در سطح شهر شناخته می شود و یک مراسم خوشایند برای فراموش کردن گرمای سوزان ماه های قبل می باشد.

آزانس مسافرتی و گردشگری زیما سفر پارس ارایه دهنده بهترین های تور پوکت است. تور پوکت ارزان  و تور پوکت لحظه آخری  زیما سفر پارس را برای سفر به تایلند و بازدید از پوکت از دست ندهید.

درمقاله بعدی نیز همراه ما باشید. 



امتیاز بدهید :

| امتیاز : 0
موضوع : | بازدید : 396
برچسب ها :

تاريخ : چهارشنبه 27 تير 1397 | 14:44 | نویسنده : زیما سفر پارس |

تور بالی

بهترین زمان برای بازدید از بالی به طور کلی در طول ماه های تابستان ماه ژوئن، جولای و آگوست است، زمانی که آب و هوا خشک و روزها آفتابی است. در این زمان بیشتراز هر زمان دیگر گردشگر  تور بالی  برای بازدید از این جزیره سفر میکنند و جزیره به شدت شلوغ می شود و شما تنها فردی نخواهید بود که در جستجوی گشت و گذار در ماسه، موج سواری و خورشید است!

 

پروازهای کوتاه و ارزان از استرالیا به بالی در ماه های زمستان، برای ده ها هزار استرالیایی وسوسه انگیز است تا بتوانند از سرمای نیمکره جنوبی در این فصل در امان بمانند.
در تمام ماه های سال، بالی یک مکان شلوغ است. این جزیره فقط از حالت شلوغ به شلوغ تر تبدیل می شود. در واقع، اکثر افرادی که به اندونزی، بزرگترین کشور جزیره ای جهان و چهارمین کشور پرجمعیت جهان، سفر می کنند فقط از بالی دیدن می کنند.

این به دلیل عدم وجود گزینه های انتخاب نیست، چرا که بالی فقط یکی از بیش از 8،800 جزایر شناخته شده در اندونزی است! علاوه بر این، جزایر ناشناخته بسیاری در این مجمع الجزایر وجود دارند. اگر بالی بیش از حد شلوغ باشد، مکان های شگفت انگیز زیاد دیگری نیز برای بازدید در اندونزی وجود دارند.

بهترین زمان برای بازدید از بالی چه زمانی است

این بستگی به میزان صبر و شکیبایی شما دارد. اگر ترافیک سنگین و سواحل شلوغ شما را اذیت نمی کند، وقتی که آب و هوا در بهترین حالت است با یک   تور بالی  به این جزیره سفر کنید! جولای و آگوست (تیر تا شهریور) اغلب خشک ترین ماه ها با درجه حرارت مناسب هستند.

یک تصمیم و یک  تور بالی  خوب می توان این باشد که کمی از هوای بارانی در ازای آرامش بیشتر لذت ببرید. ماه های قبل و بعد از فصول پرتردد به ویژه آپریل، می و سپتامبر ( اردیبهشت – خرداد – مهر) لذت بخش هستند و می توانید روزهای آفتابی زیادی را تجربه کنید.

مرطوب ترین ماه ها برای بازدید از بالی از نوامبر تا مارس (آذر تا فروردین) است. دسامبر، ژانویه و فوریه (دی و بهمن ) بیشتر بارانی بوده و کمی گرمتر هستند. در طول این ماه ها، مسافران و گردشگران  تور بالی  بیشترین تردد در تایلند و کشور های شمال اندونزی را دارند که فصل های خشک خود را قبل از ورود گرمای واقعی جشن می گیرند. بر خلاف بارش باران و درجه حرارت گرمتر در ماه دسامبر، بالی همچنان در طول کریسمس و تعطیلات سال نو، شلوغ می شود.

آب و هوا در بالی

اگرچه بالی در طول سال گرم و راحت است، این جزیره دارای دو فصل متمایز: مرطوب و خشک است. ناگفته نماند که تعداد بازدیدکنندگان و مسافران   تور بالی  در روزهای آفتابی افزایش می یابد. فعالیت های موردعلاقه افراد در جزیره شامل: آفتاب گرفتن، پیاده روی و موتورسواری و لذت بردن از باران های فصلی می باشد!

 

دما در بالی در طول ماه های جولای و آگوست (تیر تا شهریور)

  • در طول روز: پایین 80 درجه فارنهایت (28 C)
  • در طول شب: متوسط 70 درجه فارنهایت (24 C)

 

دما در بالی طی ماه های دسامبر و ژانویه

  • در طول روز: بالای 80 درجه فارنهایت (31 C)
  • در طول شب: بالای 70 درجه فارنهایت (26 C)

 

بالی تنها هشت درجه جغرافیایی با خط استوا فاصله دارد و از آب و هوای گرمسیری استوایی برخوردار است. به همین دلیل هنگامی که شما بیش از حد از ساحل دور شوید، به شدت عرق خواهید ریخت.

رطوبت اغلب در حدود 85 درصد است. یک استثنا، منطقه سبز Kintamani در شمال Ubud است. کوه باتور نیز ارتفاع کافی را فراهم می کند تا حتی در برخی از روزها مسافران تور بالی  به موتورسواری و خنک شدن بپردازند.

سفر در طول فصول خشک پرتردد، تضمین نمی کند که تمام روزها آفتابی باشند. طبیعت مادر، جزیره بالی را در طول سال سبز نگه می دارد. حتی در فصول خشک، شما باید آماده طوفان های کوتاه باشید.

با  تور بالی زیما سفر پارس سفر به این جزیره زیبا را تجربه کنید. تور بالی ارزان و تور بالی لحظه آخری  زیما سفر پارس را از دست ندهید. 



امتیاز بدهید :

| امتیاز : 0
موضوع : | بازدید : 421
برچسب ها :

تاريخ : سه شنبه 26 تير 1397 | 21:32 | نویسنده : زیما سفر پارس |

با مقاله سوم ازجاذبه های گردشگری تایلند و 15 مکان برای  تور تایلند  در خدمت شما عزیزان هستیم. همراه ما باشید و با مناطقی مانند pai, چیانگ مای و ... بیشتر آشنا شوید.

بازدید از روستای Pai در تور تایلند

این یک روستای هیپی در شمال تایلند است و مکانی است که قطعا نمی خواهید آن را از دست دهید. مطمئنا، در طول سالهای گذشته محبوبیت بیشتری کسب کرده است، اما هنوز هم یک مکان عالی برای استراحت در کلبه های ارزان  تور تایلند در کنار رودخانه است. Pai توسط مزارع برنج، جنگل ها و آبشارها احاطه شده است و یک مکان عالی برای دور شدن از هیاهوی شهر است.

پیاده روی در خیابان های پائی و بازدید از بازارهای شبانه، آبشارهای Pombok و Mo Paeng، چشمه های آب گرم، دره عمیق و البته کافه گردی در کافه ها و بارهای آن را از دست ندهید.

چیانگ مای و اقامتگاه های ارزان تور تایلند، پارک طبیعی فیل ها

چیانگ مای یکی دیگر از مکان های محبوب شمالی تایلند برای بازدید است. این مقصد اخیرا به علت دارا بودن اینترنت پرسرعت، امکانات عالی و اقامت مقرون به صرفه و عرصه های کارآفرینی به عنوان یک مکان محبوب برای عشایر دیجیتالی شناخته شده در  تور تایلند است.

با این حال، این مکان هنوز هم یک نقطه عالی برای بازدید مسافران  تور تایلند است. چیانگ مای یک شهر دیواره ای است که کارهای زیادی برای انجام شدن در درون آن وجود دارد و سفرهای روزانه زیادی نیز در آن ترتیب داده می شود.

اگر شما علاقه مند به غذا هستید، در Chiang Mai ناامید نخواهید شد که دارای غذاهای متعدد از نقاط مختلف جهان است و همچنین غذاهای باور نکردنی تایلندی نیز در آن یافت می شود. اگر شما کنجکاو شده اید که چگونه غذاهای خوشمزه تایلندی تهیه می شوند، به یک کلاس آشپزی بپیوندید و یاد بگیرید که چگونه پد تایلندی، رولت های بهاری و سایر غذاها تهیه می شوند.

همچنین مطمئن شوید که بازار شبانه، Wat Chedi،  Luang، مبارزه موی تای و ماساژ تایلندی را در  تور تایلند  از دست ندهید.

برای سفرهای یک روزه در خارج از چیانگ مای، توصیه می کنیم از مرکز صنایع دستی Sang دیدن کنید که چترهای زیبا تولید می کنند و همچنین پارک طبیعی فیل ها که یک مرکز توانبخشی برای فیل های مورد آزار قرار گرفته است. به عنوان یک سفر 4 روزه عالی، شما می توانید یک موتور سیکلت اجاره کرده و از چیانگ مای به حلقه مای هونگ سون بروید، که در May Sariang، Mae Hong Son و Pai برگزار می شود.

Railay (یکی از مکان های مورد علاقه ما برای بازدید در تور تایلند!)

از لحاظ فنی Railay یک جزیره نیست، اما از آنجا که شما فقط می توانید از طریق قایق به آن دسترسی داشته باشید، مانند یک جزیره به نظر می آید! این مقصد فوق العاده  تور تایلند در منطقه Krabi واقع شده است و یک مکان محبوب برای سنگ نوردان، کوهنوردان و شرکت های مسافرتی است که امکان سنگنوردی در  تور تایلند  را فراهم می کند.

سنگ های آهک در خارج از دریا یک صحنه باور نکردنی را به محض ورود شما با قایق را به نمایش می گذارند. سواحل در اینجا بسیار زیبا هستند و زمینه های کوهستانی بسیار دیدنی می باشند.

4 ساحل برای بازدید در Railay وجود دارند. ریلی غربی ساحل اصلی است که شما به آن وارد می شوید و بیشتر رستوران ها و اقامتگاه ها را ارائه می دهد. ریلی شرقی نیز تعداد زیادی از اقامتگاه ها برای مسافران با کوله پشتی را ارائه می دهد، اما ساحل این بخش مناسب برای شنا کردن نیست.

تونسای یک کلبه اقامتی برای کوهنوردان و توریست ها است و برای رسیدن به آن باید یک پیاده روی جنگلی داشته باشید از جزر و مد دریا عبور کرده یا یک قایق کرایه کنید. و در نهایت، ساحل Phrah Nang یک مکان خیره کننده است که غارهایی برای شنا کردن دارد.

در فراسوی سواحل، بازدید از مناظر Railay را از دست ندهید (باید به سختی بر فراز آن صعود کنید اما ارزشش را دارد) و اگر به آن علاقه دارید در حالی که بالای تپه هستید از مرداب آن نیز دیدن کنید. شما همچنین باید از غار الماس (استالاگمیت و استالاکتیت) و غار شاهزاده دیدن کنید. در نهایت، اگر احساس می کنید فعال هستید، می توانید بعد از ظهر به قایقرانی کایاک بروید که با یک منظره عالی از غروب خورشید همراه می شود.

Railay را از دست ندهید، این قطعا یکی از مکان های مورد علاقه ما برای بازدید در  تور تایلند  است.

از تور تایلند  آژانس مسافرتی و گردشگری زیما سفر پارس دیدن فرمایید و با کارشناسان ما ارتباط برقرار کنید تور تایلند لحظه آخری و تور تایلند ارزان را از کارشناسان ما بخواهید.  02174634



امتیاز بدهید :

| امتیاز : 0
موضوع : | بازدید : 388
برچسب ها : تور تایلند , تور ارزان تایلند , تور تایلند لحظه آخری,

تاريخ : سه شنبه 26 تير 1397 | 15:52 | نویسنده : زیما سفر پارس |

20 جاذبه گردشگری در تور گوانجو

با 20 جاذبه گردشگری در تور گوانجو آشنا شوید

گوانجو در جنوب چین، یک کلان شهر بزرگ است که ترکیبی از بافت سنتی و مدرن است و مناظر و جاذبه های متنوعی را برای همه فراهم می کند، بدون توجه به اینکه آیا شما به دنبال یک محل تعطیلات خانوادگی یا تاریخی و یا  تور گوانجو هستید. در اینجا جاذبه های مورد علاقه در شهر پنج رام آورده شده است.

تفریحگاه گردشگری Chimelong  تور گوانجو 

برای گذراندن یک روز کامل و یا حتی یک هفته سرگرم کننده در  تور گوانجو ، تفریحگاه گردشگری Chimelong همه موارد زیر را دارد: پارک تفریحی، سیرک بین المللی، پارک آبی، پارک سافاری و پارک پرندگان. اگر این موارد کافی نیست، شهر همسایه ژوهای دارای یک آکواریوم اقیانوسی بزرگ است. در طول تعطیلات آخر هفته و تعطیلات رسمی، این مکان بسیار شلوغ خواهد بود پس بهتر است در طول روزهای هفته از آن دیدن کنید.

بازدید  تور گوانجو از این بخش بسیار است و طی مقاله ای به بررسی آن می پردازیم

تور گوانجو

کلیسای قلب مقدس

عملیات ساخت کلیسای قلب مقدس در سال 1888 پس از 25 سال ساخت و ساز به اتمام رسید. این یکی از چند کلیسای معدود در جهان است که کاملا با سنگ گرانیت ساخته شده است. تجمع توده ها در صبح و در آخر هفته ها توسط مردم ماندارین، کانتونی، کره ای و انگلیسی برگزار می شود. در مواقع دیگر، این یک مقصد محبوب برای افرادی است که به معماری زیبا علاقه دارند.

باز دید ازمیدان Huacheng در  تور گوانجو 

برای مشاهده یک منظره مدرن در تور گوانجو، یک نقطه قابل مشاهده در شهر، میدان Huacheng است. چندین جاذبه مهم در پیرامون این میدان واقع شده اند، موزه گوانگدونگ، کتابخانه جدید، مرکز مالی بین المللی و برج کانتون در طرف دیگر قرار گرفته اند. برای یک مشاهده یک منظره فوق العاده شبانه، بهتر است پس از غروب آفتاب به مشاهده مناظر آن بپردازید تا نورهای رنگارنگ را تحسین کنید.

برج کانتون

نقطه برجسته در تور گوانجو، برج کانتون به ارتفاع 600 متر می باشد و یک منظره رنگارنگ در بعد از ظهرها ارائه می دهد. به طور خلاصه این برج بلندترین بنا در جهان بود که دارای قهوه خانه ها، رستوران ها بود.

Redtory

Redtory در گذشته یک کارخانه صنعتی بود و در حال حاضر به عنوان منطقه ای از گالری های هنری، استودیوهای هنری، فضاهای هنری، سازمان ها، دفاتر اداری شلوغ، فروشگاه های مد و کافی شاپ ها شناخته می شود. بازدیدکنندگان  تور گوانجو   در اینجا از نمایشگاه های هنری دیدن می کنند، اما همچنین یک محیط خلاق و الهام بخش برای عکسبرداری نیز می باشد.

باغ Baomo در گوانجو

باغ Baomo واقع در Panyu در فاصله یک ساعتی از مرکز شهر گوانجو، نمونه خوبی از معماری چینی جنوبی و هنر باغبانی است. باغ Baomo در ابتدا در پایان سلسله چینگ ساخته شد، اما متاسفانه در دهه 1950 نابود شد. چند سال بعد، بازسازی آن آغاز شد و باغ اکنون به شکوه سابقش بازگشته است و موجب جذب توریستا های بسیاری شده است.

جزیره شامیان

جزیره شامان از سرزمین اصلی توسط یک کانال کوچک جدا شده است، جزیره شامیان یک بندر مهم برای تجارت خارجی از سلسله سونگ تا جینگ بود. به خاطر تاریخچه خود، این جزیره به شکل یک شهر کوچک اروپایی در وسط چین است که مکانی مناسب برای یک پیاده روی به مدت یک یا دو ساعت می باشد که یکی از جاذبه های  تور گوانجو  است.

موزه گوانگدونگ درتور گوانجو

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد تاریخ و فرهنگ گوانجو، گردشگران  تور گوانجو  می توانند از موزه جدید گوانگدونگ را که در کنار میدان Huacheng ساخته شده است، دیدن کنند. نمایشگاه های اصلی در مورد تاریخ و فرهنگ گوانگدونگ و منابع طبیعی گوانگدونگ می باشند. علاوه بر اینها، این موزه میزبان انواع نمایشگاه های موقت است.

باغ یویین

باغ یویین در گذشته یک باغ خصوصی تحقیقاتی بود که در سال 1864 ساخته شده بود. بعدها به دلیل چشم انداز زیبای آن، به یک جاذبه توریستی محبوب تبدیل شد. سالنه ا، پل ها، استخرها، تپه های سنگی و گلهایی که در مناظر رویایی ایجاد شده اند، آن را به مکانی مناسب برای یک قدم زدن در اوقات فراغت تبدیل می کنند.

به صفحه تور گوانجو بیایید و از تور گوانجو آژانس مسافرتی و گردشگری زیما سفر پارس دیدن فرمایید.

آفر ها و تخفیف ها را از کارشناسان مجرب ما با تماس با 02174634 جویا شوید.



امتیاز بدهید :

| امتیاز : 0
موضوع : | بازدید : 418
برچسب ها : تور گوانجو , تور ارزان گوانجو , تور لحظه آخری گوانجو,

تاريخ : دوشنبه 25 تير 1397 | 20:40 | نویسنده : زیما سفر پارس |

30 جاذبه گردشگری برتر در چین - قسمت پنجم

معرفی 30 جاذبه گردشگری برتر در چین در قسمت پنجم

در آخرین سری از مقاله 30 جاذبه گردشگری برتر  تور چین به سراغ محل اقامت ارتش سرخ، اسکله ویکتوریا، شهر ممنوعه، کاخ پوتالا و دیوار بزرگ چین می رویم. جاذبه های گردشگری فوق العاده ای که هر ساله توریست ها را از سراسر جهان جذب می کند.

ارتش سرخ (محل اقامت)

این ارتش قدرتمند دارای جنگج  تور چین ویانی سوار بر اسب های قرمز مایل به قهوه ای است، که در سه محل یافت می شود. این یکی از مشهورترین یافته های باستان شناسی در جهان است. این مکان محبوب ترین جاذبه توریستی در شهر شیان و یکی از پرطرفدارترین ها در  است. 8000 جنگجوی واقعی و 130 یا بیشتر ارابه بیش از دو هزاره در برابر امپراتوری جمهوری چین ساکت ایستاده اند. اگر چه سلاح های آنها به سرقت رفته و رنگ آنها تا حد زیادی از بین رفته است، اینکه هیچ دو سربازی چهره مشابه ندارند به وضوح بیانگر میزان نیروی کار و مهارت های به کار رفته در ساخت آنها می باشد.

اسکله ویکتوریا (محل اقامت)

اسکله ویکتوریا یکی از عمیق ترین بنادر کانتینری در جهان است. این بندر چشم انداز بی نظیری از آسمان خراش های هنگ کنگ را در یک طرف و خط ساحلی سیمشاتسوی را در سوی دیگر ارائه می دهد. این بندر همچنین یکی از پر جنب و جوش ترین بنادر با حدود صدها کشتی در حال تردد، قایق های تندرو در حال حرکت به بالا و پایین ساحل است. هر شب، با آسمان خراش ها در هر دو طرف بندر ویکتوریا به شکلی برنامه ریزی شده نورپردازی و روشن می شوند که به عنوان یک فستیوال دائمی از نور و صدا در جهان در  تور چین  شناخته می شود. یکی از بهترین راه ها برای بازدید از این بندر، سفر با Star Ferry است.

شهر ممنوعه (محل اقامت)

ساخته شده در اوایل قرن 15، شهر ممنوعه به عنوان خانه امپراطوران در سلسله های مینگ و چینگ تا پویی، آخرین امپراتور چین که در سال 1912 به کار خود پایان داد، استفاده شده است. یک مجتمع، احاطه شده توسط خندق، که بزرگترین مقر امپراطوری در جهان است. افسانه ها بر این باورند که 980 ساختمان آن شامل 9،999 اتاق می باشند، اگرچه تعداد واقعی آن حدودا هزار اتاق کمتر است. این شهر بدون شک محبوب ترین جاذبه  تور چین  در پکن است و افرادی زیادی نیز این حقیقت را تائید می کنند.

کاخ Potala (محل اقامت)

مشابه کاخ زمستانی دالایی لاما در قرن هفتم، کاخ Potala در لهاسا نماد بوداییسم در تبت و نقش مرکزی آن در اداره سنتی شهر است. با بیش از 1000 اتاق، کاخ پوتالا دارای اقامتگاه هایی برای زندگی دالایی لاما در زمان حیات وی می باشد و همچنین مقبره های طلایی عجیب و غریبی که در زمان مرگ او بنا شده اند. این مکان محل اقامت دالایی لاما تا قرن 14 بود که به هند فرار کرد. این اتفاق پس از حمله و تصرف چین در سال 1959 اتفاق افتاد. این کاخ خانه همچنین مقدار زیادی از آثار فرهنگی کمیاب از جمله متون مقدس طلا دست نوشته بودایی و هدیه از امپراطوران چین را در خود جای داده است. این کاخ دارای 14 طبقه است و به هنگام بازدید باید از تعداد زیادی از پله ها بالا و پایین بروید، بنابراین مطمئن شوید که از قبل تمرین کافی برای انجام این کار را دارید.

دیوار بزرگ چین

دیوار بزرگ چین یکی از بزرگترین شاهکارهای مهندسی انسان و طولانی ترین موزه در فضای باز است. این دیوار از استان گانسو در غرب تا شانگهایگوان در دریای بوهای در شرق امتداد می یابد. این بنا بین قرن 5 تا قرن 16 ساخته، بازسازی و نگهداری شده است که به منظور حفاظت از مرزهای شمالی امپراطوری چین از حملات قبایل کوچ نشین شمالی بوده است. اکثر مردم از بخش هایی از این دیوار در پکن دیدن می کنند که به راحتی قابل دسترس بوده و بر فراز کوه ها می باشد. این دیوار، جاذبه توریستی شماره 1 در  تور چین  است.

آژانس مسافرتی و گردشگری زیما سفر پارس، ارائه کننده تور چین ، تور چین ارزان ، تور چین لحظه آخری

از صفحه تور چین  زیما سفر پارس دیدن کنید و از مشاوره رایگان ما بهرمند شوید.



امتیاز بدهید :

| امتیاز : 0
موضوع : | بازدید : 389
برچسب ها : تور چین , تور چین ارزان , تور چین لحظه آخری,

تاريخ : دوشنبه 25 تير 1397 | 20:37 | نویسنده : زیما سفر پارس |

سرزمین موج های آبی در تور مشهد

معرفی جاذبه های تور مشهد

سرزمین موج های خروشان ، مشهد، ایران

سرزمین موج های آبی یکی از بهترین پارک های آبی در ایران (در کنار تم پارک آبی اوشن در کیش و غیره) است. این پارک سرپوشیده، دو قسمت مجزا برای آقایان و بانوان دارد و شامل سرسره های آبی، رودخانه آرام، یک استخر موج و قسمتی هم برای کودکان است.

پارک آبی که در مساحت ۸۰۰۰ متر مربعی، درمنطقه شاندیز مشهد و به عنوان یکی از جاذبه های گردشگری برا ی مسافران و گردشگران  تور مشهد محسوب میشود.

این مجموعه عظیم قدیمی ترین پارک آبی در مشهد است و معماری و طراحی شگفت انگیزی دارد. در این پارک می توانید لذت هیجان را تجربه کنید.

پارک آبی سرزمین موج های آبی که توسط مجموعه پُلین (Polin) ساخته شده و بزرگترین پارک آبی در ایران است و سرگرمی جدیدی برای مردم به ارمغان آورده است.

امکانات سرزمین موج های آبی مشهد

شامل ۱۳ سرسره آبی ، زمین بازی کودکان، استخر کوچک، استخر کودکان، استخر شنا، حمام ترکی، سونای خشک و بخار و استخر موج است که رودخانه ای آرام دور آن می چرخد.

همچنین این مجموعه دارای سالن ورزشی ایروبیک برای بانوان و فیش اسپا ، زیپ لاین و بازی هیجان انگیز پینت بال می باشد.

در ابتدا به چند قانون اشاره می کنیم که رعایت آن ها بسیار مهم است.

  • مجاز به آوردن خوراکی به داخل مجموعه نیستید.
  • امکان استفاده از موبایل و دوربین در مجموعه ندارید، به خصوص در قسمت بانوان.
  • با دوستان خود شوخی و یا بازی های خشن انجام ندهید.
  • در مورد لباس شنا قوانینی وجود دارد که آنها در این زمینه شما را راهنمایی می کند.

امکانات زیادی از جمله آبگرم، سونا، دوش، رستوران و کافی شاپ نیز در مجموعه وجود دارد. بهتر است با دوستان تان به این پارک بروید، چون قطعا بیشتر خوش می گذرد.

قسمت بانوان و آقایان از یکدیگر مجزاست. همچنین امکان ورود کودکان خردسال به مجموعه وجود ندارد. حوله و لباس اضافی هم با خود ببرید.

در سقوط آزاد از داخل یک تونل رد می شوید و در آخر به داخل یک استخر می افتید.

فعالیت های دیگری نیز مانند سوراخ فضایی وجود دارد که هر کدام واقعا منحصر به فردی هستند و حتما باید بر ترس خود غلبه و تک تک آنها را امتحان کنید. بنابراین از چیزی نترسید و مطمئن باشید هیچ کس به شما توجه نمی کند، بنابراین اهمیتی ندهید که چاق هستید یا لاغر، خودتان را از این قید و بندها رها کنید و خوش بگذرانید زیرا ارزشش را دارد.

امکانات پارک آبی برای بانوان در تور مشهد

خدمات برای بانوان در مجموعه موج های خروشان همزمان با آقایان ارائه داده می شود که موجب شده بهتر از این تفریح در  تور مشهد  به صورت خانوادگی لذت برد.

در این مجموعه برای بانوان 25 سرسره و گنجایش 7000 نفر برای تمامی گروه های سنی وجود دارد. این خدمات و امکانات شامل موارد زیر می باشد که میتوانید درتمام روزه های هفته از این امکانات استفاده کنید.

  • استخر
  • سونای خشک و بخار
  • جکوزی
  • سالن ورزشی ایروبیک
  • دریاچه متلاطم
  • رودخانه موج
  • پارک کودک
  • زیپ لاین
  • سالن ماساژ و سالن فیش اسپا
  • رستوران و کافی شاپ

امکانات پارک آبی برای آقایان در تور مشهد

پارک آبی برای آقایان در سرزمین موج های خروشان 30 سرسره مهیج و متنوع وجود دارد. گنجایش قسمت مردانه 11000 نفر و می باشد.

این خدمات شامل موارد زیر می شود:

  • استخر
  • سونای خشک و بخار
  • جکوزی
  • سالن ورزشی ایروبیک
  • دریاچه متلاطم
  • رودخانه موج
  • پارک کودک
  • زیپ لاین
  • سالن ماساژ و سالن فیش اسپا
  • رستوران و کافی شاپ

همچنین شما میتوانید از ارتفاع 23 متری سقوط آزاد را تجربه کنید. اگر بیماری قلبی ندارید و عاشق آدرنالین هستید، حتما سقوط آزاد را تجربه کنید.

سایر امکانات سرزمین موج های خروشان مشهد

این مجموعه تفریحی و رفاهی برای مسافران و گردشگران تور مشهد امکانات متنوعی دیگری را ارایه میدهد که شامل کارواش، مرکز خرید، پارکینگ، رستوران و کافی شاپ میباشد.

سرزمین موج های خروشان دارای دو رستوران و دو کافی شاپ به صورت مجزا در پارک آبی بانوان وآقایان میباشد.

پارکینگ این مجموعه با کنجایش 2000 خودرو آماده ارایه خدمات به میهمانان میباشد. کارواش این مجموعه با بهترین خدمات رو شویی، توشویی، زیر شویی و پولیش برای رفاه مراجعین تاسیس شده است.

همچنین شما میتوانید از مرکز خرید سرزمین موجهای خروشان  تور مشهد  دیدن کنید.

پارک آبی کودکان در سرزمین موجهای خروشان، با سرسره هایی مخصوص برای کودکان و بازی های سرگرم کننده در دو پارک آبی بانوان وآقایان ، این امکان را که کودکان و والدینشان بتوانند از این مجموعه تفریحی لذت ببرند، میسر ساخته است.

سالن مدرن پینت بال در این مجموعه یکی از فضاهای بسیار هیجان انگیز برای علاقمندان به این بازی مفرح می باشد.

بزرگترین سالن فیش اسپا در خاورمیانه در سرزمین موجهای خروشان با هدف ازبین بردن سلول های مرده پا و کاهش استرس و رفع خستگی برای بانوان و آقایان میزبان میهمانان میباشد.

سالن مدرن و شیک ایروبیک این مجموعه لحظات با نشاط و شادی را برای بانوان به همراه دارد.

بلندترین و طولانی ترین زیپ لاین سر پوشیده جهان در مجموعه سرزمین موجهای خروشان مشهد برای بانوان و آقایان آماده ارایه خدمات است .

امیدواریم این اطلاعات از پارک آبی موج های خروشان مشهد مناسب شما بوده باشد.

از  تور مشهد  لذت ببرید و از تمام امکانات تفریحی آن استفاده کنید. آژانس مسافرتی زیما سفر پارس مجری تور مشهد ارزان و تور مشهد لحظه آخری با قیمت و کیفیت مناسب در خدمت شما می باشد.



امتیاز بدهید :

| امتیاز : 0
موضوع : | بازدید : 367
برچسب ها : تور مشهد , تور مشهد ارزان , تور مشهد لحظه آخری,

تاريخ : دوشنبه 25 تير 1397 | 20:31 | نویسنده : زیما سفر پارس |

آشنایی با جزیره کیش - قسمت اول

آشنایی با جزیره کیش - قسمت اول

کیش، نگین زیبای خلیج فارس، ازدیرباز مقصد بسیاری از تور های داخلی و خارجی بوده است.  تور کیش  از جای جای ایرانمان برقرار بوده و در فصول مختلف مسافران و ایران گردان از آن استفاده کرده اند. در مقاله های پیشین به بیشتر امور مختلف از جمله جاذبه های گردشگری کیش، هتل های کیش و ... صحبت کردیم.

در این مقاله اطلاعات عمومی و کاربردی در اختیار شما قرار می گیرد تا در زمانی که از  تور کیش استفاده کردید، کارآمد باشند و نهایت لذت را از تور کیش ببرید.

همراه زیما سفر پارس باشید و این مقاله را مطالعه کنید.

نمای کلی کیش

جزیره کیش، که اغلب مروارید خلیج فارس نیز نامیده می شود، دارای مساحتی حدود 90 کیلومتر مربع است. این جزیره یک تفریحگاه زیبا و یک جزیره مرجانی در خاورمیانه و خلیج فارس است. جزیره کیش قوانینی ملایم تر نسبت به سایر نقاط ایران دارد. کیش، مانند سایر مردم ایران، اهالی کیش به طور کلی دوستانه و مهمان نواز هستند.

اطلاعات عمومی جزیره

کیش یک جزیره تفریحی به مساحت 91.5 کیلومتر مربع در خلیج فارس است که بخشی از استان هرمزگان می باشد. به عنوان یک منطقه آزاد تجاری و دارا بودن مراکز خرید متعدد، جاذبه های توریستی و هتل های لوکس به بهشت خریداران تبدیل شده است. این جزیره جمعیتی در حدود 20،000 نفر را دارا می باشد و حدود 1 میلیون نفر سالانه از این جزیره دیدن می کنند. در سال 2010 طبق اعلام نیویورک تایمز، جزیره کیش در میان 10 جزیره زیبای جهان پس از دبی، امارات متحده عربی و شرم الشیخ قرار گرفته است.

اتباع خارجی که مایل به وارد شدن به منطقه آزاد جزیره کیش از بندرهای قانونی هستند، نیازی به به ویزا ندارند. افسرهای پلیس در بندر کیش یا فرودگاه، ویزاهای 14 روزه را درون پاسپورت افراد ثبت می کنند.

اماکنی که در تور کیش باید ببینید

پارک دلفین و پارک کروکودیل کیش

پارک دلفین یک مقیاس کوچک از اقیانوس است و دلفین و دیگر پستاندارهای دریایی را به نمایش می گذارد. 

پارک درخت سبزکیش

این پارک دارای قدیمی ترین درختان در جزیره است. ورود برای عموم رایگان است .. اسرار باغ وحش جهان؛ یک باغ وحش کوچک با حیوانات عجیب و غریب. هزینه ورودی 5 دلار آمریکا است. کشتی یونانی؛ کشتی تاریخی و معروف قدیمی در یکی از سواحل جزیره کیش همچنان استوار است. این لاشه کشتی در سال های اخیر به جاذبه اصلی این جزیره تبدیل شده است. هزینه ورود رایگان است این یک منطقه با منظره زیبا است و شما می توانید غذای خود را برای برگزاری یک پیک نیک به این منطقه بیاورید.

مجسمه پرنده غول پیکر

شما می توانید در داخل آن بالا بروید. شهر زیرزمینی کاریز؛ با قدمتی بیش از 2500 سال به یک شهر زیرزمینی با 16 متر ارتفاع در زیر زمین تبدیل شده است که مساحتی بیش از 10،000 مایل مربع دارد که مبدا  تور کیش  بسیاری از مسافران است.

شهر باستانی حریره

این خرابه ها توده هایی از ساختمان های سنگی در مناطقی با 1 تا 3 کیلومتر طول را نشان می دهند. این سازه ها بر روی ماسه سنگ ساخته شده اند که گچ کاری هایی بر روی دیوارهای خود دارا می باشند. قدمت شهر حریره حدود 800 سال برآورد شده است که نشان دهنده رشد اقتصادی جزیره کیش در گذشته است. همچنین تصور می شود که این جزیره توسط یک زلزله قدرتمند نابود شده است.

پارک ساحلی مرجون

ورود برای همه رایگان است و در این پارک می توانید گشت و گذار داشته باشید و از زیبایی های کیش با شن های سفید آن لذت ببرید.

کارهایی که باید در تور کیش انجام دهید

غواصی زیر آب در سواحل جزیره کیش بهترین نوع در جهان است و مسافران  تور کیش  از آن استفاده می کنند.

همچنین شیرجه، دید خوبی از زندگی زیر آب به گردشگران می دهد.

طیف وسیعی از ورزش های آبی دیگر نیز در دسترس توریست های تور کیش هستند:

جت اسکی، قایقرانی، ماهیگیری، موج سواری، پیاده روی صخره ای، مشاهده مرجان ها، اسکی روی آب برخی دیگر از راه های لذت بردن از اقامت شما در این جزیره می باشند.

خط ساحلی کیش یکی از کم خطرترین سواحل در جهان است. جزیره کیش دارای سواحل شنی زیبا و شگفت انگیز برای پیاده روی است.

ساحل بانوان در این جزیره تنها برای ورود زنان آزاد است. زنان به بیشتر بخش های ساحل یا مناطق مخصوص غواصی در زیر آب دسترسی ندارند.

در گذشته سواحل مختلط بین المللی برای استفاده توریست های خارجی وجود داشت ولی اخیرا با دستور دولت بسته شده است.

برخلاف اطلاعات دیگر، هیچ رستورانی درون لاشه کشتی یونانی وجود ندارد. با این حال، این جزیره زیبا است و می توانید غذای خود را به ساحل بیاورید و در زیر سایه بر روی نیمکت هایی آن را میل کنید.

به پایان مقاله اول آشنایی با جزیره کیش می رسیم. در بخش های بعدی به مطالب بیشتری می پردازیم.

از  تور کیش  ، تور کیش ارزان و تور کیش لحظه آخری زیما سفر پارس دیدن فرمایید.



امتیاز بدهید :

| امتیاز : 0
موضوع : | بازدید : 368
برچسب ها : تور کیش , تور ارزان کیش,

تاريخ : دوشنبه 25 تير 1397 | 20:26 | نویسنده : زیما سفر پارس |

10 دلیل برای تور آنتالیا

10 دلیل برای تور آنتالیا و گردشگری در آنتالیا

آنتالیا یکی از منحصر به فرد ترین مناطق تابستانی در جهان است. از عظمت بلندی کوه های تاروس تا سواحل مستقل که تا مناطق باستان امپراتوری سابق گسترش می یابند بعلاوه جاذبه های گردشگری فراوان دیگری که موجب می شوند گردشگران با  تور آنتالیا  و یا به صورت شخصی پای دراین شهر بگذارند، در اینجا 10 دلیل برای بازدید از آنتالیا آورده شده است که شما را با این شهر زیبای ترکیه بیشتر آشنا کند. پس همراه زیما سفر پارس به  تور آنتالیا می رویم تا بیشتر با این شهر زیبا و تفریحی آشنا شویم.

پیاده روی بزرگ تور آنتالیا

این مسیر پیاده روی مشخص شده 540 کیلومتر (335.5 مایل) از Fethiye تا آنتالیا است و حدود 29 روز پیاده روی در آن طول می کشد. افراد پیاده نه تنها می توانند از مناظر دیدنی در کنار ساحل لذت ببردند، بلکه همچنین از 25 مکان تاریخی که متعلق به امپراتوری Lycian است عبور می کنند. این مسیر یک راه قدیمی بوده که بیشتر آن مسیر ساحلی و جنگلی است که از حاشیه کوهستان عبور می کند. در فصل های خوش آب و هوا توریست های ورزشکار بسیاری از این مسیر عبور می کنند. اماکن تاریخی محصور کننده ای از امپراطوری های باستان در این مسیر به چشم می خورد که تاریخ را برای شما روشن می کند.

خرابه های باستانی در کنار ساحل

Çıralı، یکی از زیباترین و توریستی ترین سواحل  تور آنتالیا  ، توسط کوه های سبز محصور شده است و یک چشم انداز وسیع از آب های نیلگون را ارائه می دهد. این دقیقا همان جایی است که شهر باستانی Lycian با نام Olympos واقع شده است؛ پس از یک روز استراحت در کنار ساحل، کمی درون این خرابه ها قدم بزنید.

هتل های شگفت انگیز آنتالیا

جدای از استراحتگاه های عالی که بهترین چشم اندازها از سواحل آنتالیا را ارائه می دهند، اقامتگاه های کوچکتر به شکل بوتیک نیز وجود دارند که قیمت های بسیار پایینی را ارائه می دهند که به طور کامل در طبیعت، از خانه های سنگی در کوه گرفته تا هتل های کنار ساحل، واقع شده اند و به معنای واقعی کلمه گزینه های اقامتی هیچ کسی را در آنتالیا ناامید نمی کند.

این اقامت گاه ها دارای امنیت مناسب است و آرامش قابل توجهی در ساحل، کوهستان و در شهر تقدیم شما می کند و  تور آنتالیا ی خاطره انگیزی برای شما رقم می زند.

مصنوعات تاریخی و موزه آنتالیا

موزه آنتالیا، یکی از بزرگترین موزه های ترکیه، دارای یک مجموعه قابل توجه از 13 سالن نمایشگاهی و یک گالری در فضای باز را دارا می باشد. در این مجموعه می توانید انواع مختلف از یافته های باستانی از دوران پالئولیتیک و مجسمه هایی از دوران رومی پیدا کنید. توریست های بسیاری که علاقه به تاریخ دارند، برای این موزه از  تور آنتالیا  استفاده می کنند.

سواحل زیبا و پلاژ های تور آنتالیا

از آبهای فیروزه ای پاتارا تا ماسه های سفید کنیالتی، سواحل آنتالیا بسته به ترجیحات شما، می توانند از یک مکان شلوغ تا مناطق منزوی و جدا افتاده گسترده شوند. با توجه به تمایلات خود می توانید در یکی از هتل های لوکس آنتالیا یا در یک هتل بوتیک کوچک با یک ساحل کوچک اختصاصی اقامت کنید و هر وقت خواستید به ساحل بروید.

شگفتی های طبیعی و طبیعت خیره کننده آنتالیا

این گروه از آبشارها به درستی یک مکان مناسب برای بازدید کنندگان می باشد. آبشار بالایی در یک پارک در شمال شرق آنتالیا قرار دارد و توسط گیاهان و جانوران زیبا احاطه شده است، در حالی که بخش پایینی مستقیما به دریای مدیترانه متصل می شود و مکان مناسبی برای تجربه یک  تور آنتالیا  تفریحی با قایق است.

هنگامی که به چشم اندازهای آنتالیا نگاه می کنید، کوه های تاروس همیشه یک منظره عجیب و غریب می سازند. کوه در امتداد مدیترانه و آناتولی مرکزی بخش ها مختلف منطقه را از یکدیگر جدا کرده و پیرامون شهر را احاطه می کند.

غذای شگفت انگیز

آنتالیا نیز مانند سایر بخش های ترکیه غذاهای سنتی خاص خود را دارد و موادغذایی خام تازه زیادی را در بازار می توانید بیابید. حتما یک صبحانه کامل پخته شده با ماهی کبابی و مزه (ترجیحا با چشم انداز دریا) را امتحان کنید.

این غذا ها بسیار شبیه غذاهای ایرانی است و قطعا توجه شما را به خود جلب می نماید.

خرابه های باستانی

آنتالیا دارای سایت های تاریخی زیادی می باشد که از دروازه هادریان در مرکز شهر تا ویرانه های امپراتوری Lycian در سراسر استان را شامل می شود. از مقبره های سنگی Lycian در Myra، ویرانه های باستانی در Arykanda و پایتخت سابق امپراطوری Lycian  در Xanthos دیدن کنید و از  تور آنتالیا  خود لذت ببرید.

همجواری آنتالیا ی قدیم و آنتالیا ی جدید

شهر قدیمی آنتالیا یک ترکیب زیبا از سازه های باستانی و خانه های بازسازی شده عثمانی است که یک منظره عالی از مسیر پیاده روی را از بالای یک ارتفاع ارائه می دهد. از دروازه هادریان وارد شوید، در خیابان های باریک پرسه بزنید و عکسبرداری کنید و در نهایت در زیر یکی از سایه بان های کافه های موجود در منطقه استراحت کرده و از قهوه خود لذت ببرید.

ممنون از همراهی همیشگی شما 

همراه ما  تور آنتالیا را تجربه کنید و از زیبایی های ان لذت ببرید و خاطره ای خوش برای خود و خانواده خود بجا بگذارید.



امتیاز بدهید :

| امتیاز : 0
موضوع : | بازدید : 386
برچسب ها : تور آنتالیا, تور آنتالیا ارزان,

تاريخ : دوشنبه 25 تير 1397 | 20:22 | نویسنده : زیما سفر پارس |

10 دلیل برای تور مالزی

10 دلیل برای اینکه شما باید از تور مالزی استفاده کنید

کشور مالزی، واقع در جنوب شرقی آسیا، یک مخلوط باور نکردنی از فرهنگ های مختلف است. با دارا بودن مرز مشترک با تایلند و دریای جنوبی چین تا برونئی و اندونزی، مالزی دارای یک موقعیت بسیار جذاب است که به هنگام  تور مالزی  از جنوب شرقی آسیا نباید آن را ازدست بدهید. چیزی که مالزی را شگفت انگیز کرده است، تنوع بالای آن است. در این کشور، شما می توانید شهرهای پر رونق و مدرن را کشف کنید، معماری استعماری را دیده و در یکی از زیباترین سواحل جهان استراحت کنید و در جنگل های سرسبز پیاده روی کنید. در اینجا تنها چند مورد از دلایل اصلی برای بازدید از  تور مالزی  در سفر بعدی شما آورده شده است.

معماری مدرن مالزی

شهر کوالالامپور محل فوق العاده ای برای تحسین زیباترین آسمان خراش ها در مالزی است که برخی از آنها نیز از جمله نمادهای منحصربفرد آسیا به شمار می روند. در صورت امکان، زمانی را برای بازدید از برج های دوقلو پتروناس در منطقه ای به عنوان مثل مثلث طلایی شناخته می شود در نظر بگیرید. این برج ا زمانی بلندترین ساختمان جهان بوده و توسط یک پل در هوا به یکدیگر متصل می شوند، این برج تنها چند متر با برج KL و عرشه آن فاصله دارد.

تور مالزی

روستاهای چینی

مالزی تحت تأثیر و استعمار کشورهای مختلفی در جهان قرار گرفته است. نزدیکی به چین بدین معنی است که مالزی یک میراث  عالی از فرهنگ چین را دارا می باشد. شما تنها با مشاهده یکی از روستاهای چینی در مالزی، بزرگترین آن جورج تاون نام دارد، این تاثیرات را مشاهده کنید. در این شهر چینی می توانید معبد قدیمی کوان یین تنگ 200 ساله را بیابید و از غذاهای خیابان های محلی لذت ببرید. غذا خوردن در رستوران های محلی و یا وافل تخم مرغ گرم را از دست ندهید.

مزارع چای در تور مالزی

صنعت چای در منطقه مرتفع کامرون همواره بخشی از توسعه و تجارت بوده است. در نزدیکی بالاترین نقطه کشور، دما به اندازه پایین می باشد که بتوانید به کشت چای بپردازید. در کوهستان کامرون، شما می توانید از یک تور لیدر  تور مالزی  برای بازدید از بزرگترین شرکت چای کشور استفاده کنید، در این کشتزارها پیاده روی کرده و به نوشیدن چای محلی در برخی از مزارع کوچک در مجاورت آنها بپردازید.

پیاده روی

پیاده روی ممکن است اولین چیزی نباشد که هنگام فکر کردن در مورد مالزی به ذهن شما می آید، اما این کشور دارای مسیرهای پیاده روی فوق العاده ای می باشد. اما هیچ یک از آنها قابل مقایسه با کوه Kinabalu نیست. در ایالت صباح، مسیر پیاده روی کوه Kinabalu دارای یک مسیر پیاده روی به طول چندین مایل است که از شش منطقه با پوشش گیاهی در ارتفاعات مختلف عبور می کند. برای صعود به قله، باید دو روز کامل پیاده روی کرده و بین آنها در یک کمپ شب خود را بگذرانید.

بازدید از معماری استعماری در تور مالزی

با تاریخچه استعماری طولانی مالزی، این کشور از آرایه ای از معماری های استعماری برخوردار است. اگر شما علاقه مند به بررسی گذشته این کشور هستید، مکانی بهتر از ملاکا نخواهید یافت. این شهر توسط بریتانیایی ها، هلندی ها و پرتغالی ها حکمرانی شده است و معماری آن این را نشان می دهد. خرابه های قلعه پرتغالی ها از قرن شانزدهم، قدیمی ترین کلیسای پروتستان در مالزی و تالار شهرداری Stadthuys را خواهید یافت که هنوز هم به عنوان بزرگترین ساختمان استعماری هلند در منطقه شناخته می شود.

غواصی در تور مالزی

یکی از محبوب ترین دلایل سفر و  تور مالزی  فرصتی است که برای غواصی خواهید داشت. دقیقا در ورودی بورنئو مالزی، منطقه Sipidan قرار دارد که به عنوان یکی از بهترین سایت های شیرجه و غواصی جهان شناخته می شود. غواصی در آب های محافظت شده Sipidan تنها محدود به چند نفر در روز است و به شما دیدن لاک پشت ها، باراکوداها، نهنگ ها و طوطی ماهی را می دهد. اگر نمی توانید به Sipidan بروید، جزایری مانند ردانگ، تیومان نیز فوق العاده هستند، هر چند که فصل شیرجه و غواصی در آنها محدود است.

فرهنگ های مختلف

شاید شگفت انگیزترین جنبه مالزی فرهنگ های مختلف آن باشد. علاوه بر تأثیرات استعماری، ترکیبی از فرهنگ های آسیایی در این کشور وجود دارد. مالایی ها حدود نیمی از جمعیت را تشکیل می دهند، چینی تقریبا یک چهارم و یک جامعه قوی هندی نیز در این کشور وجود دارد. علاوه بر این مردم اورنگ اصلی، گروهی از نخبگان بومی مالزی، هنوز 12 درصد از جمعیت را تشکیل می دهند. این گروه ها در مالزی به طور هماهنگ زندگی می کنند و به کشور فرهنگ و میراث پر جنب و جوش خود را انتقال می دهند.

حیات وحش متنوع تور مالزی

بخش عمده ای از مالزی توسعه نیافته است، که به حیات وحش اجازه می دهد آزادانه در آن زندگی کنند. پارک ملی تامان نگارا یکی از نقاط فوق العاده برای تحسین حیات وحش در زیستگاه طبیعی است که مسافران  تور مالزی  را جذب می کند. در میان آبشارها و پیاده روها، می توانید گراز وحشی، گوزن، میمون و پرندگان بی شمار و حشرات را مشاهده کنید. در Boeo، شما می توانید حیوانات بزرگتری را مشاهده کنید و با استفاده از تورهای راهنما به حیواناتی از قبیل فیل، ببر، رینو و اورانگوتان نزدیک شوید.

سواحل و جزایر تور مالزی

مالزی یک کشور گرمسیری با آب و هوای گرم و چندین مایل خط ساحلی است، بنابراین از دیدن تعداد بیشماری از سواحل شگفت زده نخواهید شد. در حالی که سواحلی عالی در سرزمین اصلی وجود دارند، جزایر مالزی محبوب ترین گزینه برای دوستداران سواحل و مسافران  تور مالزی است. Langkawi منطقه مناسبی برای استراحت در ساحل، خرید و ناهار خوری هستند. اگر به دنبال یک نقطه منزوی و آرام با تعداد توریست محدود در  تور مالزی  هستید،  Redang یک جزیره مستقل و بکر است که گردشگران کمتری از آن دیدن می کنند و همچنین به عنوان پناهگاه لاک پشت شناخته می شوند.

غارها در مالزی

در Sarawak، در جزیره Boeo، پارک ملی Gunung Mulu واقع شده است. این پارک دارای قدمتی بیش از 3000 سال می باشد و بیشتر به خاطر غارهای باور نکردنی خود شناخته می شود. با کمک راهنمای تور مالزی  ،شما می توانید از غار لاک پشت، به اصطلاح Garden of Eden یا غارهای بادی، که همه آنها در پارک هستند، دیدن کنید. برخی از غارها نیاز به یک چراغ قوه و رپل دارند، اما برخی دیگر دارای مسیر پیاده روی ساده در محیط های باور نکردنی هستند. اگر شما در نزدیکی کوالالامپور اقامت دارید، می توانید طی یک سفر یک روزه از غارهای باتو، که از سنگ آهک ساخته شده اند و برخی از چالش برانگیز ترین مسیرها و منظره های فوق العاده را دارا می باشند، دیدن کنید.

همراه ما باشید در  تور مالزی با کارشناسان مجرب زیما سفر پارس.



امتیاز بدهید :

| امتیاز : 0
موضوع : | بازدید : 392
برچسب ها : تور مالزی , تور مالزی ارزان , تور مالزی لحظه آخری,

تاريخ : دوشنبه 25 تير 1397 | 20:11 | نویسنده : زیما سفر پارس |

تور استانبول

کارهایی که در تور استانبول باید انجام دهید

1. از جاذبه های گردشگری برتر سلطان احمد بازدید کنید

همانطور که در مقاله های قبل توضیح داده شده است، منطقه سلطان احمد دارای مهمترین جاذبه های گردشگری شهر مانند ایاصوفیه، قصر Topkapi، مخزن باسیلیکا و مسجد آبی است. هیچ سفر و  تور استانبول  بدون بازدید کردن از این مکان های دیدنی تکمیل نمی شود.

  • ایاصوفیه:  جذاب ترین مکان در استانبول است و یک بار به عنوان بزرگترین کلیسا شناخته شد.
  • سلطان احمد: یکی از مهمترین مسجدها در استانبول است.
  • مخزن باسیلیکا: بزرگترین مخزن باقی مانده از دوره بیزانس در استانبول.
  • At Meydani : محل سابق اسب دوانی در دوره کنستانتین.
  • کاخ ابراهیم پاشا: موزه ای چشمگیر از مجموعه های خوشنویسی و فرش.
  • قصر توپکاپی: کاخ امپراتوری عثمانی از قرن 15 تا 19.
  • موزه های باستان شناسی استانبول: موزه ی شرق باستان، غرفه کاشی، موزه باستان شناسی.

2. مانند یک سلطان در بازار بزرگ و بازار ادویه مصر خرید کنید

بازار بزرگ و بازار ادویه مصر محبوب ترین بازارهای استانبول هستند. یکی از بزرگترین و پرجمعیت ترین بازارهای جهان با بیش از 3،000 مغازه که شما می توانید انواع کالاهای مختلف را در آن مانند کالاهای چرمی، جواهرات، فرش، لباس، مبلمان، سرامیک و سوغات خریداری کنید.

بازار ادویه به طور قابل توجهی کوچکتر از بازار بزرگ است و نزدیک به صد مغازه میوه خشک، آجیل، ادویه جات، چای، باقلوای ترکی و دیگر غذاها را دارا می باشد. هر دو آنها با چند دقیقه پیاده روی از منطقه سلطان احمد در دسترس هستند. در تور پیاده روی در بازار استانبول و مسجد رستم پاشا، یک مسجد کوچک اما زیبا در نزدیکی بازار ادویه، وجود دارد که گردشگران تور استانبول  از آن بازدید میکنند.

3. راه رفتن بر روی پل گالاتا و کاوش کاخ های بی اغلو و قصر Dolmabahce

با داشتن برج فوق العاده Galata و قصر Dolmabahce و همچنین مدرن ترین بلوار شهر در Istiklal Caddesi، محله های اطراف پل گالاتا ترکیبی جالب از فضای سنتی و مدرن را ارائه می دهد که کاملا متفاوت از حس کلی منطقه Sultanahmet است. اگر از خرید کردن، غذای خوب و زندگی شبانه در استانبول لذت می برید، اینجا جایی است که باید حتما ببینید.

  • پل گالاتا:  این پل قسمت شمالی و جنوبی بخش اروپایی استانبول را به هم وصل می کند.
  • برج گالاتا:برج ساعت پیشین که نماهایی زیبا از شهر را ارائه می دهد.
  • Istiklal Caddesi: قلب Beyo?lu و معروف ترین خیابان استانبول.
  • کاخ Dolmabahce:بزرگترین کاخ در ترکیه.

4. در کانال آبی بوسفروس با شهیر هاتلارای به سفر کروز بروید

یکی از بزرگترین لذت ها در تور استانبول  ، سفر کروز در کانال آبی بوسفروس است. شرکت شهیر هاتلاری سازمان رسمی کشتیرانی در استانبول است و سه سفر کروز در این کانال آبی را ارائه می دهد - کامل، کوتاه و مهتاب (شب).

کروز کوتاه شما را در یک حلقه دو ساعته به گردش درمی آورد در حالی که کروز کامل و مهتاب، شش ساعت به طول می انجامد و شما را به آنادولو کاواگی که آخرین نقطه بارانداز قبل از دریای سیاه است، می برد. این یک شهرستان ساحلی جذاب است که شما می توانید یک غذای دریایی برای ناهار یا شام در کنار آب را تجربه کنید.

5. از موزاییک های کلیسای کورا لذت ببرید

در مقایسه با جاذبه های دیگر، کلیسای کورا نیز ارزش دیدن دارد. این یک کلیسای کوچک به جا مانده از دوره بیزانس است که قبل از تبدیل شدن به موزه، به عنوان یک مسجد مورد استفاده قرار می گرفت. موزاییک های این کلیسا یکی از خیره کننده ترین موارد در استانبول است.

6. از بخش آسیایی استانبول نیز دیدن کنید

به علت قرارگیری بخش عمده ای از جاذبه های توریستی استانبول در سمت اروپایی، اکثر افرادی گردشگران تور استانبول  که برای اولین بار به این شهر سفر می کنند کمتر در سمت آسیایی وقت می گذرانند. اگر به خاطر Çiya Sofras? و قهوه فروشی والتر نبود، ما هیچ وقت به آنجا نمی رفتیم. با داشتن راه های پر پیچ و خمی از کافه ها، بارها، رستوران ها، و برخی از محله های سنتی، سمت آسیایی نیز ارزش دیدن و گذراندن یک روز را دارد.

با تور استانبول زیما سفر پارس به شهر زیبای استانبول سفر کنید. تور استانبول ارزان  و  تور استانبول لحظه آخری زیما سفر پارس فرصتی مناسب برای بازدید از مکان های دیدنی و جذاب استانبول میباشد.



امتیاز بدهید :

| امتیاز : 0
موضوع : | بازدید : 375
برچسب ها :

تاريخ : دوشنبه 25 تير 1397 | 15:32 | نویسنده : زیما سفر پارس |

تور هند

فرهنگ و آداب و رسوم در هند بسیار جالب و خاص می باشد .در ادامه مقاله قبل در این این مقاله هم به آداب و رسوم و فرهنگ هندو برای گردشگران  تور هند میپردازیم.

4. ازدواج در هند

غالبا ازدواج در هند به ترتیب سن افراد مرتب می شود. این ممکن است به خصوص برای افراد ساکن در کشورهای غربی عجیب و غریب باشد. امروزه در هند بسیاری از جوانان به گونه ای ازدواج کرده اند که والدین آنها تمام امور را برنامه ریزی کرده اند. چیزی که جالب است این است که جوانان به این موضوع اعتراضی ندارند. علیرغم بحث های قابل تامل درباره این موضوع، این نوع ازدواج مزایای زیادی دارد. جوانان می توانند از جوانی خود لذت ببرند و درباره روابط خود نگران نباشند.

هر چند این سنت برگزاری ازدواج قدیمی است، تکامل زمان در حال حاضر آن را تصحیح کرده است. در حال حاضر در هند از یک دختر و یک پسر خواسته می شود که آیا آنها موافقند که با یکدیگر ازدواج کنند یا نه.

از آنجایی که جامعه هندی تغییرات بزرگی را تجربه کرده است، ازدواج بر اساس عشق به یک سیستم جدید ازدواج تبدیل می شود و نرخ طلاق در هند کم است.

5.مراسم عروسی در هند

عروسی در هند یکی از درخشان ترین جشنواره های کشور است. تمام تنظیمات عروسی بر اساس سلیقه عروس و داماد انتخاب می شود. در هند یک فرد می تواند برای ده هزار عروسی در سال دعوت شود. که اکثر آنها عروسی هندو هستند.

اگرچه آداب و رسوم ممکن است متفاوت باشد، مراسم اصلی متعددی وجود دارند که بدون تغییر باقی مانده اند. پدر به دختر خود هدیه می دهد، دست خود را در نزدیکی آتش نگه می دارند، داماد دست عروس را به عنوان نشانه ای از اتحاد در دست خود می گیرد، عروس و داماد هفت قسم می خورند و پس از آن به طور قانونی ازدواج می کنند. آیا زیبا نیست؟

6. غذای هندی

گردشگران تور هند  باید بدانند که این کشور یک مکان فوق العاده در زمینه غذا است. غذاهای آنها بسیار متفاوت و متنوع است. طریقه پخت و مزه غذاها، باعث ایجاد تمایز بین غذاهای هندی و دیگر غذاها می شود. نحوه پخت یک غذا وابسته به منطقه ای است که آن غذا پخته شده است.

مردم هند اغلب ادویه جات و گیاهان زیادی را به غذای خود اضافه می کنند، غذاهای مختلف را با هم ترکیب می کنند و گوشت کبابی و غذاهای گیاهی را طبخ می کنند. عناصر اصلی غذاهای هندی عبارتند از گندم، برنج و چانا. شیرینی ها نیز بسیار محبوب هستند. کاری در هند یک ادویه معمول است.

7.پوشش در هند

در تور هند  شما مدم هندو را با پوشش های متفاوتی میبینید. سبک پوشش هندی در هر منطقه متفاوت است. مردم لباس های سنتی و مدرن می پوشند. در حین جشن ها و مراسم سنتی، مردم لباس های سنتی می پوشند. بنابراین، افراد بدن نوزاد تازه متولد شده را با لانگوتا و لایه های چسبان می پوشانند. لباس سنتی برای زنان ساری و برای مردان دهورتی است.

گوشواره و دیگر جواهرات در میان زنان رایج است. Bindi یکی از عناصر سنتی در آرایش زنان است که در پیشانی انجام می شود. اگر تا به حال به هند نرفته اید، ممکن است آن را در فیلم های هندی دیده باشید. bindi قرمز در هند به طور سنتی توسط زنان متاهل استفاده می شود و bindi در رنگ های دیگر توسط افراد مجرد مورد استفاده قرار می گیرد. امروزه هر دو سبک بخشی از طراحی مد برای زنان در هند است.

8. رقص و موسیقی هندی

این دو بخش جزء جدایی ناپذیر از هر فرهنگ هستند. رقص های محلی در کشور سبک های فراوانی دارد. سنت های محلی ایده های خود را در قالب یک رقص شکل داده اند. رقص هندی بیان کننده زیبایی درونی است. هر ژست و حرکت در آن ایده ای را بیان می کند.

برخی از مردم می گویند موسیقی در هند از ابتدای فرهنگ آنها وجود داشته است. مردم هند معمولا از درام و سنج برای تولید موسیقی استفاده می کنند. اشکال مختلف موسیقی، فرهنگ ملی را منعکس می کند. هر ساله در هند می توانید در بسیاری از جشنواره های موسیقی شرکت کنید که درباره فرهنگ موسیقی می باشند.

با تور هند  زیما سفر پارس میتوانید با فرهنگ و آداب ورسوم زیبای هندی آشنا شوید. تور ارزان هند  و تور لحظه آخری هند  زیما سفر پارسفرصتی مناسب برای بازدید از این کشور می باشد.

مقاله قبلی درباره فرهنگ و آداب و رسوم هند را مطالعه کنید.

آشنایی با فرهنگ و آداب و رسوم برای گردشگران تور هند (بخش اول)



امتیاز بدهید :

| امتیاز : 0
موضوع : | بازدید : 422
برچسب ها :

تاريخ : يکشنبه 24 تير 1397 | 19:24 | نویسنده : زیما سفر پارس |

تور دبی

در ادامه مقاله قبل در این جا هم برای شما از سفر به دبی و دلایل اینکه چرا باید از دبی دیدن کنید را بیان میکنیم تا باتور دبیحتما از این شهر دیدنی بازدید کنید.

6. دبی بهشت علاقه مندان به خرید کردن است

دبی همچنین دارای بزرگترین مرکز خرید در جهان است که معروف ترین مرکز خرید آن تحت عنوان دبی مال دارای مساحت 12 میلیون فوت مربع است.

شما می توانید اقلام مختلف از برندهای Armani، Cartier، Chanel را در بسیاری از مغازه ها در این مرکز خرید پیدا کنید. هر چقدر می خواهید خرید کنید و سپس از آکواریوم و باغ وحش زیر آب درون که درون دبی مال واقع شده است، دیدن کنید.

به عنوان یک گزینه دیگر، ممکن است بخواهید به خرید کردن در Mercato Mall بپردازید که در آن شما می توانید منظره ها و احساسات یک روستای ایتالیایی دوره رنسانس را تجربه کنید.

از خرده فروشان بین المللی مانند لورا اشلی و جک ویلز خرید کنید و در رستوران های آن از غذاهای خوشمزه لذت ببرید. مراکز خرید دیگری نیز با معماری های منحصر بفرد وجود دارند که گردشگران تور دبی  می توانند به خرید کردن و لذت بردن بپردازند تا زمانیکه کارت های نقدی و اعتباری شان خالی شود!

7. بازدید از بهترین بازار های سنتی دبی

"Souk" یا "souq" برگرفته شده از یک کلمه عربی است که به معنی بازار می باشد. بدیهی است، در بازار شما می توانید بسیاری از اقلام را بیابید. در تور دبی  همچنین برخی از این بازارهای سنتی به فروش عطر، پارچه و حتی ماهی اختصاص دارند.

با این حال، یکی از مکان هایی که در دبی حتما باید ببیند که محبوب ترین بازار در شهر است بازار طلای Deira می باشد. مردم از سراسر جهان این بازار را می شناسند. دبی یک کشور غنی است و همچنین تحت عنوان شهر طلا شناخته می شود. نه تنها طلا بلکه الماس، زغال سنگ، یاقوت و دیگر سنگ های قیمتی و جواهرات با قیمتی ارزان تر در مقایسه با سایر کشورهای غربی به فروش می رسند.

8. دوره تاریخی و خیره کننده دبی

همیشه توصیه می شود بازدید از دبی را با کرایه یک Abra آغاز کنید که یک روش حمل و نقل آبی محلی و سنتی است که در بین منطقه بور و دیرا اجرا می شود. Abra سریع ترین و ارزان ترین روش سفر بین دو نقطه را ارائه می دهد.

کروزهای گران قیمت را فراموش کنید چرا که این تنها راه بازدید از دبی سنتی است. با این حال، اگر شما تمایلی به کرایه آبرا ندارید، شما می توانید از تله کابین هایی که در ارتفاع 30 متری از سطح زمین به صورت معلق قرار دارند استفاده کنید و فقط در یک ساعت می توانید فاصله 2.3 کیلومتری را طی کنید.

9. بازدید از مکان های تاریخی و میراثی دبی

در دبی با پای پیاده به بازدید از اماکن فرهنگی و میراثی بروید تا بتوانید در مورد این اماکن اطلاعات بیشتری کسب کنید. بازدید خود را از موزه دبی واقع در قلعه الفهیدی آغاز کنید تا روند تغییر دبی را از یک روستای کوچک ماهیگیری به یک کلان شهر فوق العاده درک کنید.

از موزه، خروجی به سمت خیابان الفهیدی را انتخاب کنید و از دیوان و دفتر حاکم عبور کرده و به سمت مسجد بزرگ چند گنبدی بروید که در آن شما یک منطقه پر جنب و جوش سرشار از مغازه های کوچک را خواهید یافت.

در انتهای خیابان بازار سوک دبی واقع شده است. معروف ترین مکان توریستی که در مسیر پیاده روی خود حتما باید از آن دیدن کنید، خانه شیخ سعید آل مکتوم پادشاه پیشین سلسله حکومت آل مکتوم در دبی می باشد.

10. بهترین فرصت برای تحقیق و توسعه فرهنگی

شاید شما از تفاوت در سنت ها و فرهنگ های شهروندان دبی تعجب کنید. اکثریت شهروندان دبی پیرو دین اسلام هستند و به منظور به اشتراک گذاری اطلاعات اسلامی با گردشگران، سازمان گردشگری دبی با راه اندازی مرکز شیخ محمد ایده درک فرهنگی را مطرح کرد. این مرکز به شما کمک خواهد کرد سنت و مذهب اسلام را بیشتر درک کنید و همچنین از گردشگران تور دبی  دعوت می کند در تورهای کلاس عربی، میراثی و تور راهنمایی مساجد شرکت کنند.

زیما سفر پارس ارایه کنند  تور دبی  می باشد. تور ارزان دبی  و تور لحظه آخری دبی  را فقط از زیما سفر پارس تهیه کنید.

با ما در مقاله بعدی همراه باشید و مقاله قبل زیما سفر پارس را بخوانید.

15 دلیل که شما باید از دبی دیدن کنید(بخش اول)



امتیاز بدهید :

| امتیاز : 0
موضوع : | بازدید : 386
برچسب ها :

تاريخ : شنبه 23 تير 1397 | 18:29 | نویسنده : زیما سفر پارس |

تور اروپا

در ادامه دو مطلب قبل در رابطه با سفر به اروپا در این مقاله هم قصد داریم پیشنهادات و نکاتی برای سفر و  تور اروپا  برای شما بیان کنیم تا بتوانید سفری بهتر را برای خود برنامه ریزی کنید.

نکته‌های برای صرفه‌جویی در سفر به اروپا

برای سفر به کشورهای اروپایی راهنمای اختصاصی هر کشور، جزئیات مربوط به آن کشور را در اختیارتان می‌گذارد، اما در اینجا به برخی از نکات عمومی که به شما کمک می‌کند با هزینه‌ای کم به اروپا سفر کنید اشاره می‌کنیم.

1. پیک‌نیک: در این قاره مغازه‌های کوچک زیادی هست که در آنها می‌توانید ساندویچ‌های آماده بخرید یا مواد اولیه را تهیه و خودتان غذا را آماده کنید. غذایتان را بخرید، آن را در فضای باز بخورید و شهر را تماشا کنید. این یک راه بسیار لذت‌بخش و مقرون به صرفه برای غذا خوردن در تور اروپا می باشد.

2. کوچ‌سرفینگ: هاستل‌ها معمولا خیلی زود پر می‌شوند. اگر تنها سفر می‌کنید، می‌توانید از خدمات کوچ‌سرفینگ استفاده کنید، که از طریق آن می‌توانید با افراد محلی ارتباط برقرار کنید که، اجازه می‌دهند به صورت رایگان یا با هزینه‌ای اندک در منزل آنها اقامت کنید.

3. غذاهای محلی و ارزان: راههای دیگری هم برای صرفه‌جویی درهزینه غذا در سفر و تور اروپا  وجود دارد. از ساندویچ فروشی‌های محلی یا ماشین‌ها و دکه‌های خوراکی فروشی خیابانی و غیره غذا بخرید.

4. کمپینگ: یکی از سرویس‌های کمپینگ بسیار خوب Camp in My Garden است که به شما اجازه می‌دهد چادر خود را در حیاط افراد محلی به صورت رایگان یا با هزینه اندک (حدود 4 تا 10 یورو) برپا کنید.

این سرویس تقریبا جدید از سال 2010 آغاز به کار کرده است، اما هر روز تعداد افراد بیشتری در آن ثبت‌نام می‌کنند. همه افرادی که حیاط خود را در اختیار قرار می‌دهند، پروفایل‌هایی دارند که نوع خدمات و امکاناتی که ارائه می‌کنند را به شما اطلاع می‌دهند.

5. اتوبوس: شرکت‌های اتوبوسرانی کم هزینه مانند فلیکس‌باس می‌توانند شما را با هزینه‌ای اندک از این سر قاره به آن سر قاره ببرند.

6. بلیط قطار: در سفر به اروپا با بلیط‌های یورِیل، می‌توانید صدها دلار صرفه‌جویی کنید. اگر سفرتان طولانی و بین کشوری است، این بلیط‌ها واقعا ارزشش را دارند.

7. تورهای گشت شهری رایگان: یکی از بهترین چیزها در سفر به اروپا این است که در همه شهرهای بزرگ تورهای پیاده‌روی رایگان است. یک راه عالی برای دیدن جاذبه‌های شهر و اطلاع از تاریخ و سابقه آنها، و بدون پرداخت هیچ پولی همین تورهای گردشگری می باشد.

8. برنامه‌ریزی: حمل و نقل می‌تواند دشمن بودجه شما باشد. مسافرت هزینه دارد. یک راه خوب برای صرفه‌جویی در هزینه‌ها، اجتناب از حرکت در مسیرهای ناگهانی و بدون برنامه است. در یک مسیر مشخص حرکت و از دوبرابر شدن هزینه‌هایتان جلوگیری کنید.

9. پرواز ارزان:  اگر می‌دانید کجا می‌خواهید بروید و نمی توانید با قطار بروید، سعی کنید پروازتان را زود رزرو کنید. شرکت‌های زیادی مانند Transavia، Easyjet، Wizz و Ryanair تخفیف پرواز می‌دهند.

10. کارت توریستی شهری بگیرید: دفاتر گردشگری محلی برای همه جاذبه‌ها، تورها و رستوران‌ها کارت توریستی می‌دهند. با این کارت‌ها ورودی برخی جاذبه‌ها و تورها رایگان خواهد شد و یا تخفیف‌های قابل‌توجهی در نظر گرفته می‌شود.

همچنین در  تور اروپا  برای حمل و نقل عمومی، برخی رستوران‌ها و مراکز خرید هم می‌توان تخفیف گرفت. مثلا با کارت VisitOslo در اسلو نروژ، حمل و نقل عمومی رایگان خواهد بود.

با خرید بلیط موزه‌های پاریس، ورودی موزه‌ها 78 یورو کمتر از قیمت عادی می‌شود و با London card می‌توانید تخفیف‌های خوبی بگیرید. اگر قصد گشت و گذار دارید، حتما این کارت ها را بگیرید.

11. از فروشگاه‌های تخفیف‌دار خرید کنید: با خرید مواد غذایی از سوپر مارکت‌های تخفیف‌دار مانند Profi، Lidl، Aldi و Penny Market، در هزینه‌ها صرفه جویی کنید.

12. کارت ISIC بگیرید: برای صرفه جویی 20 الی 50 درصدی در هزینه ورودی موزه‌ها و سایر جاذبه‌های توریستی، حتما یک کارت دانشجویی معتبر همراه داشته باشید. وقتی کارت شناسایی دانشجوی خارجی همراه نباشد، کارت ISIC (کارت دانشجویی بین‌المللی) نیز کار را راه می‌اندازد.

13. همسفر پیدا کنید: اگر برنامه سفرتان منعطف است، از سرویس رایدشر (Rideshare) (BlaBlaCar) استفاده کنید و با ماشین‌های مردم محلی برای سفر‌های بین شهری حتی میان کشوری سفر کنید.

با این کار علاوه بر کاهش هزینه‌ سفر، با افراد جالبی آشنا شده و چیز‌های زیادی راجع‌ به فرهنگ و نوع زندگی آنها کشف می‌کنید رانندگان تایید‌شده هستند و این نوع سفر کاملا امن است.

با  تور اروپا  زیما سفر پارس یک سفر عالی در این قاره داشته باشید. تور ارزان اروپا  و تور لحظه آخری اروپا  زیما سفر پارس فرصتی مناسب برای سفر به اروپا می باشد.



امتیاز بدهید :

| امتیاز : 0
موضوع : | بازدید : 335
برچسب ها :

تاريخ : پنجشنبه 21 تير 1397 | 16:47 | نویسنده : زیما سفر پارس |

تور هند

هر فرهنگ منحصر به فرد است و دارای ارزش های سنتی، مذهبی، رقص، جشنواره ها، موسیقی و پوشش است. این موضوع شامل اطلاعات زیادی می شود زیرا تقریبا نامحدود است.

فرهنگ هند یکی از قدیمی ترین ها است. این کشور همیشه تمدن شهری داشته است. تنوع فرهنگی شگفت انگیز در سراسر کشور موجب شگفتی گردشگران  تور هند  می شود. می توانید تصور کنید که جنوب، شمال و شمال شرقی هند سنت ها و فرهنگ های خود را دارند. واقعا فوق العاده است که چنین گونه های بسیار زیادی را در فرهنگ یک کشور مشاهده کنید.

غذاهای هند، دین و فلسفه آنها تأثیر زیادی بر کل جهان دارد. اگر چه این مطلب یک مقاله کوتاه در مورد فرهنگ هند است اما ممکن است چیزهای جدید و جالب زیادی را در آن پیدا کنید که قبل از سفر و تور هند  خالی از لطف نیست.

هند یکی از قدیمی ترین تمدن ها است. این کشور بسیار پرجمعیت می باشد. هند کشوری با تنوع مذهبی بسیار بالا در جهان است. این کشور بزرگ همراه با تنوع فرهنگی دارای ویژگی های جغرافیایی است. آب و هوا در هند نیز بسیار متفاوت است. به ندرت کشوری در جهان را پیدا خواهید کرد که در زمینه تنوع فرهنگی بتواند با هند رقابت کند.

1. مذهب در هند

چهار ادیان هندوئیسم، سیخیزم، جینیسم و بودائیسم در هند متولد شده اند. در این کشور، ممکن است مردم از مذاهب مختلفی را بیابید. دین در هند بخش قابل توجهی از فرهنگ آن است. برخی ممکن است با این سوال روبرو شوند که چگونه افراد با چنین تنوع باوری می توانند در صلح و آرامش زندگی کنند.

قانون اساسی هند این امر را امکان پذیر کرده است. تفاوت های مذهبی در هند با آداب و رسوم و قانون ایجاد شده اند. قانون اساسی اصل آزادی مذهب را اعلام کرد. این موضوع آزادی را به فرد یا جامعه برای باور هر آموزه ای را می دهد.

برخی می گویند که مسیحیت در هند قدمتی برابر با مسیحیت قدیمی دارد. این یک واقعیت تامل برانگیز است. تاریخ ادعا می کند که موسسه آپوستل توماس در قرن اول میلادی مسیحیت را تأسیس کرده است. طبق سرشماری سال 2011، در هند 27.8 میلیون پیرو وجود دارد.

2. ارزش های فرهنگی سنتی

این موضوع قابل توجه است که اگر فردی مقاله ای درباره فرهنگ هند می نویسد، باید مراسم و آداب و رسوم درخشان را در آن ذکر کند. این ارزش های فرهنگی سنتی متعلق به گونه خاصی از ارزش ها هستند مانند دست زدن به پای بزرگان که با این کار جوانان و کودکان احترام خود به بزرگان را نشان می دهند

لمس پای بزرگان در هند یک کار رایج است. اولین درسی که کودکان هندی درباره آداب و رسوم هندی یاد می گیرند، دست زدن به پاهای بزرگان است. با این وجود، یکی از چیزهای مهم مربوط به این سنت، این است که فردی که پایش را لمس می کنید، باید از نظر سنی و معنوی بالاتر از شما باشد.

Namaste اولین کلمه ای است که شخص پس از ورود به هند می شنود. این یک احوالپرسی سنتی در هند است. این ویژگی همچنین به ارزش های فرهنگی سنتی تعلق دارد. سلام، Namaste، به معنای واقعی کلمه به معنای "من در برابر شما تعظیم می کنم" است.

3. ساختار خانواده

خانواده هندی سنتی یک خانواده مشترک است. این بدان معنی است که بیش از یک نسل در یک خانه زندگی می کنند. تجربه زندگی زیر یک سقف برای افراد بسیار منحصر بفرد است.

پدربزرگ مسئولیت اصلی امور خانواده را بر عهده دارد. اگرچه این یک سنت قدیمی است و ارتباطات خانوادگی را نزدیک تر می کند اما امروزه اکثر مردم هند به سیستم خانواده هسته ای و مجزا روی آورده اند.

هر دو سیستم خانواده برای هند بسیار حیاتی هستند. سیستم خانواده مشترک یادآور سنت های آنها بوده، در حالی که خانواده های هسته ای به آنها کمک می کند تا رو به جلو حرکت کنند.

سفر به هند را با تور هند  زیما سفر پارس تجربه کنید. تور ارزان هند و تور لحظه آخری هند  زیما سفر پارس فرصتی مناسب برای بازدید از این کشور را برای شما مهیا می کند.



امتیاز بدهید :

| امتیاز : 0
موضوع : | بازدید : 398
برچسب ها :

تاريخ : چهارشنبه 20 تير 1397 | 17:29 | نویسنده : زیما سفر پارس |

تور استانبول

در ادامه مقالات قبلی در این مطلب هم با همراه باشید تا راهنمایی های بیشتری در مورد سفر وتور استانبول برای شما بازگو کنیم.

 تبدیل ارز در استانبول

واحد پول ترکیه لیره ترکیه (TL) است. گردشگران  تور استانبول  می توانند ارز خود را در مکان های توریستی محبوب مانند سلطان احمد، بازار بزرگ، اطراف میدان تاکسیم و ایستیکال کادسی و غیره به لیره تبدیل کنند.

بهترین نرخ تبدیل را در بازار بزرگ خواهید یافت، اما در کل تفاوت ها ناچیز است. نرخ تبدیل در فرودگاه مناسب نیست پس اگر به مقداری لیره برای رسیدن به مرکز شهر نیاز دارید، فقط مقدار کمی از ارز خود را در فرودگاه تبدیل کنید.

به جای مبادله ارز، بسیاری از گردشگران از دستگاه خودپرداز لیره دریافت می کنند. این چیزی است که ما نیز انجام دادیم. این نه تنها سریعترین و راحت ترین راه برای دریافت لیره است، بلکه دستگاه های خودپرداز همچنین بهترین نرخ تبدیل را ارائه می دهند.

در استانبول، از جمله فرودگاه، تعداد زیادی از دستگاه های خودپرداز وجود دارد. بسته به اینکه از کدام یک از آنها استفاده می کنید، بانک شما ممکن است یک هزینه پردازش را بر روی هر تراکنش اعمال کند. قبل از سفر باید این موضوع را از بانک خود بپرسید. شما همچنین باید کارت خود را برای استفاده در خارج از کشور نیز فعال کنید. من این کار را انجام دادم.

در کنار کارت ATM شما، من پیشنهاد برای گردشگران تور استانبول این است که یک کارت نقدی یا اعتباری نیز به همراه داشته باشید که در صورتیکه دستگاه کارت ATM شما را رد کرد از آنها استفاده کنید. شما هرگز نمی دانید که چه اتفاقی ممکن است رخ دهد پس همیشه یک برنامه پشتیبان داشته باشید.

در استانبول چه مکانی را برای اقامت انتخاب کنید

ما بر اساس تجربه سفر خود متوجه شدیم که دو گزینه مناسب برای اقامت در استانبول برای افرادی که اولین سفر خود را تجربه می کنند وجود دارد - Sultanahmet و Beyo?lu.

منطقه سلطان احمد

منطقه Sultanahmet مکانی است که بیشتر جاذبه های توریستی در آن وجود دارد. اگر از استانبول دیدن می کنید تا جنبه های تاریخی آن را کاوش کنید، هیچ جایی بهتر از منطقه سلطان احمد برای اقامت شما وجود ندارد.

وقتی ما از استانبول دیدن کردیم، در یک هتل شیک در نزدیکی مسجد آبی که تحت عنوان خانه عتیقه شناخته می شود، اقامت کردیم. متاسفانه، این هتل از زمانی که ما آخرین بار در آن اقامت داشتیم تغییراتی کرده و نام آن نیز به هتل Dos Hermanos تغییر کرده است. موقعیت آن ایده آل است - در حدود یک پیاده روی 10-15 دقیقه ای از جاذبه های تاریخی مانند مسجد ایاصوفیه و مخزن باسیلیکا - اما من نمی توانم جای بهتر دیگری را به شما پیشنهاد کنم.

گردشگران می توانند سایت های زیر را برای یافتن هتل های موجود در منطقه Sultanahmet جستجو کنید: AirBnB | Booking.com | Agoda. اگر برای اولین بار از AirBnB استفاده می کنید

منطقه بی اوغلو

اگر بخواهید بیشتر از بخش های معاصر استانبول دیدن کنید ولی در عین حال در نزدیکی منطقه سلطان احمد نیز باشید، در اینصورت منطقه بی اغلو در اطراف میدان تکسیم ممکن است بهترین انتخاب برای شما باشد.

این منطقه میزبان خیابان محبوب برای خرید در Istiklal Caddesi (خیابان مستقل) و همچنین تعدادی کافه و کلوب شبانه است. این فقط یک ایستگاه تراموا با منطقه سلطان احمد فاصله دارد که آن را به مکانی ایده آل برای مسافرانی که برای اولین بار به استانبول سفر می کنند تبدیل می کند.

گردشگران تور استانبول  می توانند سایت های زیر را برای یافتن هتل های موجود در اطراف میدان تکسیم جستجو کنید: AirBnB | Booking.com | Agoda. میتوانید از AirBnB برای رزرو هتل استفاده کنید.

در نزدیکی فرودگاه آتاتورک

اگر پرواز شما صبح زود در فرودگاه آتاتورک خواهد نشست و می خواهید در نزدیکی فرودگاه اقامت کنید، بهترین گزینه هتل کوک می باشد. این هتل در فاصله 10-15 دقیقه با تاکسی از فرودگاه قرار دارد و در این منطقه تعداد زیادی مغازه و رستوران نیز وجود دارند.

ما برای یک شب در این هتل اقامت داشتیم، زمانی که می خواستیم صبح زود به شهر ازمیر برویم. از طریق لینک های Booking.com یا Agoda شما می توانید یک اتاق در این هتل رزرو کنید.

آژانس گردشگری و مسافرتی زیما سفر پارس ارایه کننده بهترین تور استانبول می باشد. با  تور استانبول ارزان و تور لحظه آخری استانبول  زیما سفر پارس می توانید از این شهر زیبا دیدن کنید.

مقالات قبلی ما را در ارتباط با سفر و تور استانبول بخوانید.

راهنمای سفر و تور استانبول (بخش اول)

راهنمای سفر و تور استانبول (بخش دوم)



امتیاز بدهید :

| امتیاز : 0
موضوع : | بازدید : 374
برچسب ها :

تاريخ : سه شنبه 19 تير 1397 | 20:32 | نویسنده : زیما سفر پارس |

تور پوکت

پوکت یکی از محبوب ترین مقصد های گردشگری آسیا است که میلیون ها نفر از بازدیدکنندگان از سراسر جهان برای لذت بردن از جاذبه های بی پایان به آن سفر می کنند. این جزیره استوایی تایلند چیزی است که برای همه گردشگران مناسب است از تصاویر کارت پستالی سواحل گرفته تا فعالیت های ماجراجویی هیجان انگیز.

مطمئنا، بسیاری از مناطق پوکت شلوغ خواهد بود، اما دلیل خوبی برای این شلوغی وجود دارد. فضای دلپذیر این جزیره، آب و هوای عالی و اقامتگاه های لوکس باعث می شود مردم بارها و بارها با  تور پوکت  از این منطقه دیدن کنند.

چرا به پوکت سفر کنیم

سواحل فوق العاده در پوکت

سواحل شگفت انگیز پوکت یکی از دلایل اصلی است که بسیاری از مردم را بارها به این جزیره می کشاند. ماسه های سفید در امتداد آب های نیلگون فیروزه ای و صخره های سر به فلک کشیده از جمله چشم اندازهای زیبای این منطقه است.

ساحل پاتونگ در سواحل غربی است که در آن شما پر جنب و جوش ترین فضاها را در کنار بارها و استراحتگاه های ساحلی برای افراد علاقه مند به سرگرمی و ماجراجویی پیدا خواهید کرد. اگر به دنبال مناطق آرام و بکرتری هستید، باید بیشتر به سمت جنوب بروید و در سواحل آرام و بکر آن به استراحت بپردازید.

غذای فوق العاده پوکت

غذاهای تایلندی یکی از معطر ترین و خوشمزه ترین غذاهای موجود بر روی زمین هستند! مکان های زیادی در پوکت وجود دارند که غذاهای معتبر و قابل اعتمادی سرو می کنند. از سوپ های شیرین و ترش گرفته تا نودل های فلفلی و گوشت های کباب شده باطعم نارگیل و برنج طیف گشترده ای از انتخاب ها را در اختیار گردشگران تور پوکت قرار می دهند.

برخی از رستوران ها و غذاهای خیابانی در شهر پوکت را امتحان کنید که در آن شما بسیاری از بهترین غذاهای منطقه را خواهید یافت. غذاهای دریایی Ang Seafood، Ko Benz، Brake Taek و Ton Pho، که از جمله بهترین رستوران های محلی هستند، را از دست ندهید.

اقامتگاه های شگفت انگیز پوکت

یک واقعیت کوچک ناشناخته در مورد پوکت این است که این فقط یک توده زمین نیست. این منطقه بزرگترین جزیره تایلند است و مرکز استانی با همین نام است که دارای 32 جزیره کوچکتر در امتداد خط ساحلی می باشد.

برخی از گزینه های اقامتی باور نکردنی در پوکت وجود دارد، که مناسب با هر بودجه ای می باشند. اگر شما علاقه مند به اقامت در ساختمان های قدیمی و زیبای متعلق به دوران استعمار هستید، قطعا هتل Casa Blanca را امتحان کنید که قیمت آن نیز منطقی و معقول است. در میان گزینه های دیگر، این هتل یک استخر، باغ زیبا و اتاق های منحصر به فرد را به مسافران خود ارائه می دهد.

زیبایی طبیعی جزیره پوکت

اگر سواحل، آب های نیلگون و صخره های برافراشته برای شما کافی نیستند به سمت داخل جزیره بروید و از زیبایی های ملایم طبیعی آن لذت ببرید. بخش عمده ای از مرکز جزیره با جنگل های سرسبز پوشش داده شده اند که در آن گردشگران  تور پوکت می توانید پیاده روی کنند، از کوه ها بالا بروند و از مناظر پانورامای آن لذت ببرند و در آبشارهای محلی مانند Bang Pae که مورد علاقه افراد محلی است شنا کنند. پارک ملی سیرینات را از دست ندهید که در آن شما فرصت دارید از مارمولک ها، مارها و لاک پشت ها بازدید کنید.

آب های نیلگون فیروزه ای

آب های اطراف پوکت معروف به زیباترین و تمیزترین و جذاب ترین آب ها در جنوب شرقی آسیا هستند. علاوه بر اینکه مکان مناسبی برای شناکردن هستند، می توانید آنها را در اینستاگرام خود نیز به اشتراک بگذارید و بازخوردهای مثبت زیادی دریافت کنید.

دمای بالای آب اقیانوس به این معنا است که برای شنا کردن در هر زمان از سال مناسب هستند و شما می توانید با فاصله مناسبی از امواج خطرناک آن دور بمانید.

ماجراجویی جالب

پوکت یکی از پایتخت های ماجراجویی تایلند است و اگر شما علاقه مند به فعالیت های ترشح کننده آدرنالین هستید یا برای اولین بار قصد امتحان کردن این فعالیت ها را دارید هستید، در اینجا پمپاژ خون خود را احساس خواهید کرد.

غواصی و شیرجه به دلیل وجود آب های زلال و تمیز در اینجا بسیار مورد علاقه گردشگران  تور پوکت  می باشد. علاوه بر این، دوچرخه سواری، قایقرانی در آبهای خروشان، کایاک سواری و پرش از ارتفاع همگی در این جزیره در دسترس هستند.

تاریخچه متنوع و جذاب پوکت

پوکت همچنین دارای یک تاریخ شگفت انگیز و باستانی بوده است. قبل از کشف ذخایر عظیم این جزیره، تنها یک منطقه تجاری بود. این عامل باعث شد که این جزیره یک مکان بسیار مطلوب برای تصرف پرتغالی ها، انگلیسی ها باشد. معادن قلع در این منطقه باعث شد کارگران زیادی از سراسر کشور به این جزیره بیایند و در نهایت به ثروتمندترین بخش تایلند تبدیل شد.

بخشی از تاریخ متنوع این جزیره را می توان در معماری پرتغالی بخش قدیمی شهر پوکت مشاهده کرد.

شب زنده داری فوق العاده

پوکت بخش اعظمی از شهرت خود را به خاطر سبک زندگی شبانه کسب کرده است و اگر شما به یک مهمانی دعوت شوید به هیچ وجه آن را از دست ندهید. این میهمانی ها عمدتا در اطراف پاتونگ و جاده بانگلا برگزار می شوند که تعداد زیادی کلوب شبانه را در خود جای داده است که موسیقی با صدای بلند خود را به گوش شرکت کنندگان می رسانند و نوشیدنی هایی با قیمت ارزان در اختیار مشتریان قرار می دهند و به طور کلی یک محیط مفرح برای لذت بردن را به وجود می آورند. همچنین اگر شما به سبک دیگری علاقه دارید و ترجیح می دهید از نوشیدن کوکتل خود در یک فضای آرام لذت ببرید مکان هایی مخصوص شما نیز تعبیه شده است.

معابد و فرهنگ پوکت

تعداد زیادی از معابد بودایی در سراسر جزیره وجود دارند، که آمار عجیبی برای این منطقه می باشد چرا که 35? از ساکنان آن مسلمان هستند. مجتمع وات چالونگ و بودای بزرگ فقط دو مورد از نمادهای برجسته فرهنگی جزیره پوکت هستند که نباید آنها را در پوکت از دست دهید.

همچنین تعداد زیادی از موزه های جالب و آموزنده از جمله موزه ملی Thalang و موزه معدن پوکت در این منطقه وجود دارند که می توانید در مورد تاریخ پوکت مطالبی را یاد بگیرید، و همچنین موزه Trickeye پوکت که مناظر فوق العاده ای را برای عکسبرداری های عالی فراهم می کند.

تایلند در نام تجاری خود به عنوان سرزمین لبخند شناخته می شود چرا که با آغوش باز پذیرای گردشگران تور پوکت  از سراسر جهان است. جاذبه های دیدنی بسیاری بیشتر از دیدن سواحل در این جزیره وجود دارد، هر چند که لذت سفر به هر جزیره ای بازدید از سواحل زیبای آن است. شما هرگز از تنوعی که در پوکت وجود دارد خسته نخواهید شد.

با تور ارزان پوکت  و تور لحظه آخری پوکت زیما سفر پارس می توانید به این جزیره زیبا سفر کنید.



امتیاز بدهید :

| امتیاز : 0
موضوع : | بازدید : 407
برچسب ها :

تاريخ : يکشنبه 17 تير 1397 | 17:01 | نویسنده : زیما سفر پارس |

جشنواره ها در تور گرجستان

آشنایی با جشنواره های تور گرجستان

جشنواره های ملی بهترین فرصت برای ورود به فرهنگ ملی هر کشور، شناختن مردم محلی، کشف حقایق جالب، خوردن غذاهای خوشمزه محلی و در کل لذت بردن هستند. گرجستان هم از این موضوع مستثنی نیست و اینجاست که تور گرجستان خود نمایی می کند. هر ساله جشنواره های متنوع و شاد زیادی در تعطیلات ملی و رویدادهای دیگر در این کشور برگزار می شود. در این مقاله قصد داریم شما را با پرطرفدارترین جشنواره های گرجستان آشنا کنیم تا اگر زمان بازدید شما از گرجستان با زمان برگزاری یکی از این جشنواره ها یکی شد، فرصت را از دست ندهید.

جشنواره Tbilisoba تور گرجستان

تولد فقط یک بار در سال اتفاق می افتد، بنابراین باید به شکلی شاد، سرگرم کننده و به یاد ماندنی جشن گرفته شود. و اگر این تولد، تولد شهر مورد علاقه تان باشد، باید طوری جشن گرفته شود که هم ساکنان و هم مهمانان آن را مدت ها به خاطر داشته باشند. گرجستان هم تولد تفلیس (Tbilisoba) را درست همین طور جشن می گیرد. این رویداد در هفته ی آخر ماه اکتبر (اواسط مهر) و بیش از ۳۰ سال است که جشن گرفته می شود. در Tbilisoba باید انتظار چه چیزهایی را داشته باشید؟ نمایش، جشنواره، کنسرت موسیقی، تئاتر، آتشبازی و یک عالمه میوه، سبزیجات، شربت، پنیر، شیرینی و غیره. این مراسم در مرکز شهر، در پارک ریکا (Rica) واقع در میدان گرگازالی (Gorgasali) و پارک های دیگر برگزار می شود و چندین روز طول می کشد. یکی از مراسم جالب Tbilisoba فرایند له کردن انگور است که همه می توانند در آن شرکت کنند. در میدان اصلی یک ظرف عظیم پر از انگور می گذراند، پس شما هم بروید به بقیه بپیوندید. یکی دیگر از رویدادهای جالب و هیجان انگیز، جشنواره ی غذاست که در آن می توانید انواع غذاهای خوشمزه را بچشید. اگر بتوانید در Tbilisoba شرکت کنید، بدون شک از این همه نور و شادی لذت خواهید برد و البته عکس های زیادی هم خواهید گرفت که تور گرجستان را ماندگار می کند.

Batumoba روز باتومی در تور گرجستان

Batumoba روز باتومی است، شهر روشن و رنگارنگ در کنار دریای سیاه. البته این روز در باتومی در مقیاس بسیار بزرگی مانند پایتخت جشن گرفته نمی شود، اما در هر حال، مردم می توانند در رویدادهای جالب زیادی شرکت کنند. در این روز، شهر به زیبایی تزئین می شود، کنسرت های موسیقی محلی و غیرمحلی برگزار می شود. رویداد اصلی جشنواره، Gandagana است. «gandagana» به معنی رقص سنتی است و دو روز طول می کشد و طی قادر خواهید بود با سنت های روستایی اولیه این منطقه آشنا شوید. جشنواره معمولا در ۳-۴ سپتامبر (۱۲-۱۳ شهریور) برگزار می شود که بسیار زمان مناسبی برای تور گرجستان می باشد.

تور گرجستان

جشنواره Rtveli

یکی از رویدادهای اصلی پاییزی در گرجستان، جمع آوری انگور است. برای مردم گرجستان، این رویداد تنها یک فرایند معمولی کشاورزی نیست، بلکه مراسمی واقعی است که تمام اعضای فامیل و دوستان را دور هم جمع می کند. Rtveli هیچ تاریخ دقیقی ندارد، چون به زمان برداشت، منطقه به منطقه متفاوت است. ما توصیه می کنیم از منطقه Kakhetia دیدن کنید. جشنواره در این منطقه زیبا، خیلی خاص تر برگزار می شود و با وجود این واقعیت که Rtveli یک رویداد خانوادگی است، بازدیدکنندگان هم می توانند در آن شرکت کنند. می توانید خوشه های انگور را با چاقو ببرید و در سبد بگذارید، سپس برداشت به ظروف رسی kvevri انتقال داده می شوند. بعد از برداشت، نوبت جشن غذاست و میزها پر می شوند از غذاهای خوشمزه محلی، کباب ها، کاچاپوری و پنیر و نان تازه محلی. Rtveli پر از سرگرمی، شادی، سروصدا و نور است.

جشنواره ی پنیر تور گرجستان

دوست دارید طعم انواع پنیر گرجستانی و قفقازی را بچشید؟ پس توصیه می کنیم که جشنواره ی سالانه پنیر در گرجستان را که در سال ۲۰۱۵ بین المللی شده است از دست ندهید و از  تور گرجستان  جا نمانید! پیش از این، جشنواره در تفلیس برگزار می شد، اما اخیرا تصمیم گرفته شده که این رویداد در تاکستان ها برگزار شود. بنابراین، «جشن پنیری» در روز ۲۴ جولای در شهر باستانی Mtskheta را فراموش نکنید. در طی این جشنواره، می توانید طعم انواع پنیرها را بچشید: پنیرهای سفت قوی خاچو (khacho)، پنیرهای تند و ادویه ای، tenili kveli که شبیه یه گیس بافته شده، پنیر روغنی، و حتی عسل و ادویه جات.

هشدار: زمانی از جشنواره دیدن گنید که حتما گرسنه باشید! در جشنواره، دهقانان از ابزار باستانی استفاده می کنند که برای ساخت پنیر استفاده می شد و داستان های جالبی می گویند.

فستیوال جاز تفلیس در تور گرجستان

فستیوال جاز تفلیس، رویداد بزرگی است که به طور سنتی توسط نوازندگان برجسته جهان در آن اجرا می کنند. البته علاوه بر گروه های معروف جهانی، جوانان گرجستانس نیز در این رویداد شرکت می کنند. در جشنواره سال گذشته افسانه های جاز، دیانا کرال (Diana Krall)، اسپرانزا اسپالدینگ (Esperanza Spalding)، آویشای کوهن (Avishai Cohen)، ادمار کاستاندا (Edmar Castaneda) و خیلی های دیگر حضور داشتند. این جشنواره از ۲۹ اکتبر تا ۴ نوامبر (۷ تا ۳ آبان) برگزار می شود و یکی از جذاب ترین جاذبه های تور گرجستان می باشد.

 تور گرجستان و جشنواره Tushetoba

این جشنواره در منطقه Tusheti و برای تجلیل از میراث فرهنگی منطقه برگزار می شود و یکی از لذت بخش ترین مقصد های  تور گرجستان  است. به طور سنتی، جشنواره با مسابقه اسب سواری شروع می شود و برنده یک پرچم و یک گوسفند می گیرد (محلی های این منطقه، گوسفندارهای اصلی کشور هستند). این منطقه با برج های قرون وسطایی، روستاهای بکر و مناظر زیبا و نفسگیرش، ثبت میراث جهانی یونسکو شده است. یکی از بهترین دلایل برای بازدید از این جشنواره این است که ببینید مردم محلی چطور خینکالی (Khinkali) (خوراک گوشت معروف گرجستانی) درست می کنند. حتی شاید دلتان بخواهد خودتان هم درست کنید.

جشنواره Art-Gene تور گرجستان

Art-Gene یک جشنواره موسیقی سنتی است که از سال ۲۰۰۳ در موزه قوم نگاری تفلیس برگزار می شود. هندمندان جشنواره را نوازندگان متخصص در موسیقی محلی و سنتی، هنرمندان معاصر گرجستان و گروه های رقص سنتی تشکیل می دهند. در طی یک هفته یا بیشتر جشنواره که در تابستان برگزار می شود، مردم برای لذت بردن از طبیعت، نسیم خنک شبانه ی تابستانی و موسیقی های بی نظیر دور هم جمع می شوند. در طول روز می توانید از غرفه های صنایع دستی دیدن و غذاها و نوشیدنی های محلی را امتحان کنید. حتی امکان پیک نیک با صدای دلپذیر موسیقی در پس زمینه نیز وجود دارد.

Alaverdoba در تور گرجستان

این جشن قومی مذهبی که در کاختی (Kakheti) برگزار می شود نیز با برداشت محصول مرتبط است. نام این جشنواره از کلیسای Alaverdi که مراسم در آن برگزار می شده گرفته شده است. این جشن چندین روز طول می کشد و تا روز ۲۸ سپتامبر (۶ مهر) که روز جشن سنت جوزف آلواردی (St. Joseph Alaverdi)، یکی از سیزده بدر آشوری و یکی از بنیانگذاران این کلیسای قرن هفتمی است، ادامه پیدا می کند.

از تور گرجستان زیما سفر پارس دیدن فرمایید و برای استفاده از این جشنواره های فوق العاده از مشاوره رایگان ما بهرمند شوید.

تور گرجستان ارزان ، تور گرجستان لحظه آخری در آژانس مسافرتی و گردشگری زیما سفر پارس



امتیاز بدهید :

| امتیاز : 0
موضوع : | بازدید : 344
برچسب ها : تور گرجستان , تور گرجستان ارزان , تور گرجستان لحظه آخری,

تاريخ : يکشنبه 17 تير 1397 | 12:23 | نویسنده : زیما سفر پارس |

تور بالی

در ادامه مقاله قبلی در این مطلب هم نکاتی دیگر برای سفر و  تور بالی  برای شما بیان میکنیم تا بتوانید یک سفر خوب را تجربه کنید.

نکات لازم برای سفر به بالی

در سفر به بالی مراقب حیوانات وحشی و ولگرد باشید

به هنگام تقابل با حیوانات وحشی و ولگرد مراقب باشید. سگ های ولگرد در بالی بسیار زیاد است که اغلب دارای ظاهری بسیار زشت هستند. آنها ممکن است ظاهر جذابی داشته باشند، اما هاری و بیماری های دیگر، خطرات جدی هستند که در سفر به بالی است.

از بطری آب پلاستیکی استفاده نکنید

در سفر به بالی دمای بالا و رطوبت بالی باعث تبخیر آب بدن شما می شود، اما قبل از خرید یک بطری آب دیگر بهتر است محیط زیست را در نظر بگیرید. حدود سه میلیون بطری آب پلاستیکی در هر ماه در بالی به دور ریخته می شود.

برای کمک به کاهش این رقم توصیه می شود از یک بطری از جنس فولاد ضد زنگ استفاده کنید که می توانید به راحتی دوباره آن را پر کنید؛ اکثر رستوران ها و کافه ها دارای آب سردکن هایی هستند که می توانید به صورت رایگان یا با پرداخت هزینه های کم از آنها استفاده کنید. در کافه Earth در Seminyak می توانید بطری های فولادی ضد زنگ خریداری کنید.

برای سفر به بالی زبان محلی را کمی یاد بگیرید

چند اصطلاح پایه ای به زبان باهاسا در اندونزی می تواند کمک زیادی در تور بالی  به شما کند. برای شروع به موارد زیر توجه کنید: selamat pagi (صبح به خیر)، Tolong (لطفا) وkasih terima (متشکرم)

به یاد داشته باشید که فصل ارزان اغلب به معنای فصل بارانی است

هنگام برنامه ریزی سفر به بالی به زمان فصل بارانی آن توجه داشته باشید (ژانویه تا آپریل و اکتبر تا نوامبر).در این زمان تخفیف ها بسیار بالایی برای تور بالی می باشد. خوشبختانه، باران ها اغلب محدود به بارش های کم عصرگاهی است و سفر شما را به طور کلی تحت تاثیر قرار نمی دهد. اما اگر بخواهید تعطیلات خود را کلا در فضای سرپوشیده صرف کنید، ممکن است از خود بپرسید آیا ارزشش را دارد که این کار را انجام دهید.

با احترام چانه بزنید

شما می توانید برای بسیاری از اقلام و خدمات در سفر به بالی چانه بزنید، اما این کار را با احترام و با لبخند روی صورت انجام دهید. شما متوجه می شوید که فروشنده چه زمانی به حد نهایی خود می رسد و در آن زمان دیگر اصرار نکنید.

اگر شک دارید، محل را ترک کنید و از خرید کالا خودداری کنید، اگر فروشنده به دنبال شما نیامد، بدانید که قیمت را از این پایین تر نخواهد آورد.

در محدوده قوانین عمل کنید

سیستم حقوقی اندونزی ممکن است به ظاهر گیج کننده و متناقض باشد، اما اگر پلیس شما را متهم به نقض قانون کرد که ممکن است ناعادلانه باشد بهتر است بحث نکنید و جریمه آن را بپردازید. انتظار نداشته باشید که به شما به عنوان یک توریست خارجی توجه ویژه ای شود.

به اقیانوس احترام بگذارید

حتی اگر شما یک فرد ساحلی و علاقه مند به گشت و گذار و موج سواری باشید، امواج قدرتمند بالی می توانند خطرناک باشند، بنابراین به هیچ وجه در سفر و  تور بالی  تنها شنا نکنید مگر اینکه از عملکرد خود اطمینان کافی داشته باشید.

به طور متقابل به اقیانوس نیز احترام بگذارید و زباله های خود (شامل ته سیگار نیز می شود) را در آن رها نکنید . زمانی که جزر و مد می شود، آنها به درون اقیانوس کشیده می شوند که باعث تخریب اکوسیستم دریایی می شود.

نگران نباشید

بالی به طور کلی نسبت به سرفصل های مطرح شده ایمن تر است، اما نزدیک به چهار میلیون گردشگر تور بالی هر ساله از سواحل بالی دیدن می کنند، از نظر آماری طبیعی است که برخی از مسافران مشکلاتی داشته باشند.

از جشن های ایمن لذت ببرید، همیشه با یک کلاه ایمنی سوار دوچرخه یا اسکوتر شوید، محترم باشید و کاری که در کشور خودتان انجام نمی دهید را در آن انجام ندهید، با رعایت این موارد بهترین تعطیلات زندگی خود را در تور بالی تجربه خواهید کرد.

تور ارزان بالی و تور لحظه آخری بالی زیما سفر پارس گزینه عالی برای سفر به بالی می باشد. با تور بالی زیما سفر پارس یک سفر خوب برای تعطیلات خود در بالی برنامه ریزی کنید.

مقاله قبل زیما سفر پارس را حتما مطالعه کنید.

آنچه که قبل از سفر به بالی باید بدانید (بخش اول)



امتیاز بدهید :

| امتیاز : 0
موضوع : | بازدید : 379
برچسب ها : تور بالی,

تاريخ : شنبه 16 تير 1397 | 14:58 | نویسنده : زیما سفر پارس |